Ankdamm Skrivet 24 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jupp, kommer nog en quest-liknande Event. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Yay, för f2p med ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Yay, för f2p med ?Alla event quests brukar vara tillgängliga för gratis spelare också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Värre får man leta efter. Sämst på länge "hösen" skadade inte ens mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Fick inte ens något ._. Men kanske får man den dära Give Thanks emoten? För jag hade den redan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 japp jag fick den nyss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Yay, för f2p med ?Alla event quests brukar vara tillgängliga för gratis spelare också. Inte vet jag. Det quest-liknande eventet som skall komma lät lite för "bra" för f2p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dickcheese Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Fanns en glitch till denna Event, den är nu tyvärr patchad Du använde full Sacred Clay (Meele ofc) Och tar dina 190's och får dessutom XP För det! Man kunde få upp till 1.6M Xp/timme tack vare den där glitchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 27 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 (redigerat) Fanns en glitch till denna Event, den är nu tyvärr patchad Du använde full Sacred Clay (Meele ofc) Och tar dina 190's och får dessutom XP För det! Man kunde få upp till 1.6M Xp/timme tack vare den där glitchen. Så det var där jag fick all exp ifrån? :rolleyes: PS: det "riktiga" Thanksgiving har kommit nu. Redigerat 27 November 2009 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dickcheese Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Fanns en glitch till denna Event, den är nu tyvärr patchad Du använde full Sacred Clay (Meele ofc) Och tar dina 190's och får dessutom XP För det! Man kunde få upp till 1.6M Xp/timme tack vare den där glitchen. Så det var där jag fick all exp ifrån? :rolleyes: PS: det "riktiga" Thanksgiving har kommit nu. Har det kommit ut en till event? =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Börjar man på samma ställe då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Börjar man på samma ställe då? http://services.runescape.com/m=forum/foru...43,341,59957404 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg