Encoder Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Jag var bara och "checkade" lite på cdon.se och såg att Crysis kommer att komma till ps3/360. Jag tror det blir skit grymt, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 vi vet att crysis ska komma till ps3. jag ska köpa den verkar vara grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Fake-bild på ingång! http://www.psu.com/media/crysis/crysis-box-art.jpg Mm, Crysis till PS3 blir najs, men PC versionen kommer vara bättre och att det kommer ut till 360 också betyder att de kommer göra spelet till 360 först och sedan porta till PS3. Då kommer inte spelet komma använda hela kraften utav PS3:an. Redigerat 23 November 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fake-bild på ingång! http://www.psu.com/media/crysis/crysis-box-art.jpg Mm, Crysis till PS3 blir najs, men PC versionen kommer vara bättre och att det kommer ut till 360 också betyder att de kommer göra spelet till 360 först och sedan porta till PS3. Då kommer inte spelet komma använda hela kraften utav PS3:an. Crysis 2 ska, vad jag förstår, bara släppas till 360 och PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fy fan, Crysis ska forsätta vara PC exklusivt imo. Konsol versionerna kommer bara gimpa ner allt för PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fake-bild på ingång! http://www.psu.com/media/crysis/crysis-box-art.jpg Mm, Crysis till PS3 blir najs, men PC versionen kommer vara bättre och att det kommer ut till 360 också betyder att de kommer göra spelet till 360 först och sedan porta till PS3. Då kommer inte spelet komma använda hela kraften utav PS3:an. Crysis 2 ska, vad jag förstår, bara släppas till 360 och PS3 Ja, men ettan kommer fortfarande vara bättre än tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fake-bild på ingång! http://www.psu.com/media/crysis/crysis-box-art.jpg Mm, Crysis till PS3 blir najs, men PC versionen kommer vara bättre och att det kommer ut till 360 också betyder att de kommer göra spelet till 360 först och sedan porta till PS3. Då kommer inte spelet komma använda hela kraften utav PS3:an. Crysis 2 ska, vad jag förstår, bara släppas till 360 och PS3 Ja, men ettan kommer fortfarande vara bättre än tvåan. Varför tror du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Nej Crysis 2 kommer väl till PC också :o BTW: Detta är jävligt old news. Skapa en tråd om det här för så grymt länge sen. Där vi diskutera CryENGINE 3 och Crysis 2 som då var bekräftat till PS3 och Xbox 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fake-bild på ingång! http://www.psu.com/media/crysis/crysis-box-art.jpg Mm, Crysis till PS3 blir najs, men PC versionen kommer vara bättre och att det kommer ut till 360 också betyder att de kommer göra spelet till 360 först och sedan porta till PS3. Då kommer inte spelet komma använda hela kraften utav PS3:an. Crysis 2 ska, vad jag förstår, bara släppas till 360 och PS3 Ja, men ettan kommer fortfarande vara bättre än tvåan. Varför tror du de? Tror det gör man i kyrkan, det är fakta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Nej Crysis 2 kommer väl till PC också :o BTW: Detta är jävligt old news. Skapa en tråd om det här för så grymt länge sen. Där vi diskutera CryENGINE 3 och Crysis 2 som då var bekräftat till PS3 och Xbox 360.. Ja, men Crysis 2 kör på en gimpad motor så det kommer se ut som ett mediokert shooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Nej Crysis 2 kommer väl till PC också :o BTW: Detta är jävligt old news. Skapa en tråd om det här för så grymt länge sen. Där vi diskutera CryENGINE 3 och Crysis 2 som då var bekräftat till PS3 och Xbox 360.. Ja, men Crysis 2 kör på en gimpad motor så det kommer se ut som ett mediokert shooter. Meeh, sämst. Kan du länka källa på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Nej Crysis 2 kommer väl till PC också :o BTW: Detta är jävligt old news. Skapa en tråd om det här för så grymt länge sen. Där vi diskutera CryENGINE 3 och Crysis 2 som då var bekräftat till PS3 och Xbox 360.. Ja, men Crysis 2 kör på en gimpad motor så det kommer se ut som ett mediokert shooter. Meeh, sämst. Kan du länka källa på det? Källa: Det kommer ut till PS3 och Xbox 360. Om du vill ha en video: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.