Nazar Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 spelet kommer nånstans i slutet av januari. nån som tänker köpa den?. själv så ska jag köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Ser kul ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 jag tror att spelet kommer lätt äga sönder mw2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Asså jag har sett i min vännlista, att det var en kille som körde det! Beta körde han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Asså jag har sett i min vännlista, att det var en kille som körde det! Beta körde han det är inte bara han som har. det finns flera stycken som har dom har bokat spelet och fått koden. och jag undrar är det samma premier datum här i sverige som i usa? för att dom sa dom får den 27 januari.men dom sa aldrig nåt om europa release. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 det är inte bara han som har. Nähä. Är det inte? Jag trodde han sprang runt helt själv i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 HAHA SNAP ! Men jag tror jag väntar. Tänker inte hypa spelet än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 uppdaterar nu betan så himla segggt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Jag ska köpa Mag istället för Cod MW2. Det är ju mycket bättrre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Jag ska köpa Mag istället för Cod MW2. Det är ju mycket bättrre Det kan du omöjligt veta då MAG inte är släppt ännu. Förövrigt är jag skeptisk mot MAG just nu. Det liknar vilket shooter som helst och grafiken imponerar inte, vilket är rätt svårt eftersom det ska vara så pass många spelare. Sen att man är i lag om åtta personer kan vara bra. Tyvärr måste man då ha rätt bra teamwork för att det ska gå bra. Något som är sällsynt online om man spelar med random människor. Nej, ge spelet en egen personlighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Jag ska köpa Mag istället för Cod MW2. Det är ju mycket bättrre Det kan du omöjligt veta då MAG inte är släppt ännu. Förövrigt är jag skeptisk mot MAG just nu. Det liknar vilket shooter som helst och grafiken imponerar inte, vilket är rätt svårt eftersom det ska vara så pass många spelare. Sen att man är i lag om åtta personer kan vara bra. Tyvärr måste man då ha rätt bra teamwork för att det ska gå bra. Något som är sällsynt online om man spelar med random människor. Nej, ge spelet en egen personlighet. Grafiken är inte bra eftersom det kommer vara så många spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Blir ett garanterat köp. Gillar starkt sådana typ av spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg