Gäst Jiyu Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 ps3games är en r-tard och F5, bry dig inte om honom för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 30 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 ps3games är en r-tard och F5, bry dig inte om honom för mycket. fuck u retard kan du vara själv svenne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Laddade ner betan på mitt USA konto och spelar på mitt EU konto. Fungerade hur bra som helst. ps3games: Snälla, lägg ner attityden. Ingen tycker det är roligt att diskutera saker med någon som skriver sakar som fattar du det. jag bara sa att det inte fungerar. och du ska igentligen tacka mig flera gånger för att jag gav ut nyckeln. om nu inte du skulle gett ut hemsidan så skulle jag det. Det fungerar, jag spelar på mitt EU-konto och har laddat ner det på mitt US-konto. Sluta säga en massa skit bara. Men jag är besviken på spelet, tyvärr :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Någon som kan fixa en kod åt mig och skicka den via PM? Står bara " Sorry, but the MAG 4.5 beta is only available to players who are 13 years of age or older. If you're a newly registered PSN users, it takes 48 hours for your information to be updated in our systems. Please try again later." när jag försöker komma in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 (redigerat) Hmm, err.. Det jag skulle säga var. Du får helt enkelt göra ett nytt US-account där du anger dig vara över 13. Redigerat 30 November 2009 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=156912Vad har mopeder och AM-kort med MAG att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 30 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Någon som kan fixa en kod åt mig och skicka den via PM? Står bara " Sorry, but the MAG 4.5 beta is only available to players who are 13 years of age or older. If you're a newly registered PSN users, it takes 48 hours for your information to be updated in our systems. Please try again later." när jag försöker komma in. gör bara en ny account som är tillgänligt i amerika och du ska ha åldern högre än 13. sen ska du typ vänta tills dom kollar att du är 13 år. och jag vet en sida där man kan få 3 europenska beta nycklar till mag. man skriver hur mycket man vill ha. det högsta är 3 jag har 2 nycklar kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Någon som kan fixa en kod åt mig och skicka den via PM? Står bara " Sorry, but the MAG 4.5 beta is only available to players who are 13 years of age or older. If you're a newly registered PSN users, it takes 48 hours for your information to be updated in our systems. Please try again later." när jag försöker komma in. gör bara en ny account som är tillgänligt i amerika och du ska ha åldern högre än 13. sen ska du typ vänta tills dom kollar att du är 13 år. och jag vet en sida där man kan få 3 europenska beta nycklar till mag. man skriver hur mycket man vill ha. det högsta är 3 jag har 2 nycklar kvar. Man behöver inte vänta som du säger.. och du får gärna säga den sidan man kan få dessa 3 betanycklar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Jag angav att jag var 15 ( vilket jag är ) men får fortfarande meddelandet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 30 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Någon som kan fixa en kod åt mig och skicka den via PM? Står bara " Sorry, but the MAG 4.5 beta is only available to players who are 13 years of age or older. If you're a newly registered PSN users, it takes 48 hours for your information to be updated in our systems. Please try again later." när jag försöker komma in. gör bara en ny account som är tillgänligt i amerika och du ska ha åldern högre än 13. sen ska du typ vänta tills dom kollar att du är 13 år. och jag vet en sida där man kan få 3 europenska beta nycklar till mag. man skriver hur mycket man vill ha. det högsta är 3 jag har 2 nycklar kvar. Man behöver inte vänta som du säger.. och du får gärna säga den sidan man kan få dessa 3 betanycklar :rolleyes: tror du jag ljuger? du vet inte ens hur man får betan så stfu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 ps3games är en r-tard och F5, bry dig inte om honom för mycket. fuck u retard kan du vara själv svenne. Om du nu tycker att forumet är fullt av svennar kan du väl dra till fuska.nu? Där finns det massor av P12's som är som du :) Där kanske du blir uppskattad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 1 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 ps3games är en r-tard och F5, bry dig inte om honom för mycket. fuck u retard kan du vara själv svenne. Om du nu tycker att forumet är fullt av svennar kan du väl dra till fuska.nu? Där finns det massor av P12's som är som du :) Där kanske du blir uppskattad! du är medlem själv i fuska.nu så säg inget och pratade jag ens med dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg