Hoppa till innehåll

Mag


Nazar
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag ska köpa Mag istället för Cod MW2. Det är ju mycket bättrre

 

Det kan du omöjligt veta då MAG inte är släppt ännu.

 

Förövrigt är jag skeptisk mot MAG just nu. Det liknar vilket shooter som helst och grafiken imponerar inte, vilket är rätt svårt eftersom det ska vara så pass många spelare. Sen att man är i lag om åtta personer kan vara bra. Tyvärr måste man då ha rätt bra teamwork för att det ska gå bra. Något som är sällsynt online om man spelar med random människor. Nej, ge spelet en egen personlighet.

 

Grafiken är inte bra eftersom det kommer vara så många spelare

 

Jag vet, jag påpekade det i min text.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag ska köpa Mag istället för Cod MW2. Det är ju mycket bättrre

köp båda för att mag är inte värt att köpa aså över cod mw2. men köp båda för att mag äger inte cod mw2. jag spelade betan igår det som var kul är att man kunde fixa en egen gubbe med vilken röst man ville jag tyckte det var coolt. men finns det inga fordon i betan?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror MAG kommer vara bättre än MW2.

kanske lite gran för att man kan göra egen gubbe. och den sög lite för att den är som ett internet spel aså mmforgs eller vad de nu heter sånt hatar jag.

 

Du menar MMORPG ;P Mass Multiplayer Online Role Playing Game, eller vad det nu står för.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror MAG kommer vara bättre än MW2.

kanske lite gran för att man kan göra egen gubbe. och den sög lite för att den är som ett internet spel aså mmforgs eller vad de nu heter sånt hatar jag.

 

Du menar MMORPG ;P Mass Multiplayer Online Role Playing Game, eller vad det nu står för.

 

Correct. Förstår dock inte hur ett FPS kan kännas som ett MMORPG...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror MAG kommer vara bättre än MW2.

kanske lite gran för att man kan göra egen gubbe. och den sög lite för att den är som ett internet spel aså mmforgs eller vad de nu heter sånt hatar jag.

Du menar MMORPG ;P Mass Multiplayer Online Role Playing Game, eller vad det nu står för.

spelet är ju ett MMORPG spel.

 

Correct. Förstår dock inte hur ett FPS kan kännas som ett MMORPG...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror MAG kommer vara bättre än MW2.

kanske lite gran för att man kan göra egen gubbe. och den sög lite för att den är som ett internet spel aså mmforgs eller vad de nu heter sånt hatar jag.

 

Så du menar att MAG kommer vara bättre än MW2 för att man kan göra en egen gubbe? Herregud.

Och MW2, ja, det är mest multiplayer som gör spelet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...