5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Det finns väl ingen funktion att gömma vissa trådar på något sätt? Så att man inte ser dem. Jag är inte världens bästa stavare själv och jag brukar inte bry mig om felstavningar. Men "Bil Spel forum" får jag syk utav då jag sett den i flera dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Det finns ingen sådan funktion som en vanlig användare kan använda sig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Jag har för mig att ju populärare dom är ju högre på listan är dom eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Nacke3000: Dem nyaste trådarna är längst upp på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 inte dom NYASTE, det är dom som någon nyss lagt upp en post i som är högst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Om man är duktig på datorer kan man ju göra ett script som söker på ett ord eller liknande och raderar/ändrar det. I detta fallet "Bil Spel Forum". Annars finns det ingen inbyggd sån här funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.