Gäst CarlPhilip Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 installera om windows, elr så köp en ny data om den är gammal "Har försökt att formatera men det går ej" han skev ju att det inte gick, läs ffs. Han är bara 9, han fattar inte sådant.. =) Ontopic: Eftersom du inte verkar vara så haj på sånt här bör du försöka lämna in datorn till någon kunnig som får titta på den, kompis, bekant eller "verkstad"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Hände för mig förr också, då hade hårddisken krashat. :(Vad gjorde du för att lösa det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 köpte ny?kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 (redigerat) Ny hårddisk. Den mest prisvärda ;) Redigerat 29 November 2009 av DeathMetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Ny hårddisk. Den mest prisvärda ;)Men det kanske inte går med vilken hårddisk som helst.?Man kanske måste ha en hårddisk med samma märke som jag har nu? Kan man blanda hur som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 installera om windows, elr så köp en ny data om den är gammalÄr du inavlad?Han sa precis att han inte kan göra det. Bästa sättet är att lägga in Windows CD-skivan, spamma F11 och invänta bootmenu, välj din cd/dvd-enhet. Därefter väljer du Reparera i windows installationens roliga meny. Tar nog en halvtimma att reparera allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 om hddn är paj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 (redigerat) Jag får väl försöka styra upp här också... Efter 3 sidor kan vi nog utesluta att datorn kommer att fungera utan ett mindre byte. Tc, om du sitter och rullar på en Xp är chansen för att du redan har en s-ata extremt stor och i det fallet kommer Deathmetal's förslag vara utmärkt. Jag har själv en gammal Fujitsu i källaren och det var den första modellen dem gav ut med Xp - den hade bara s-ata. Redigerat 30 November 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 installera om windows, elr så köp en ny data om den är gammalÄr du inavlad?Han sa precis att han inte kan göra det. Bästa sättet är att lägga in Windows CD-skivan, spamma F11 och invänta bootmenu, välj din cd/dvd-enhet. Därefter väljer du Reparera i windows installationens roliga meny. Tar nog en halvtimma att reparera allt. Har du inte läst? Det funkar ju inte med Recovery-CD'n! Ni säger att jag ska trycka på F11 men det händer ju ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 KÖP NY HDD FÖR 500- FÖR *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 installera om windows, elr så köp en ny data om den är gammal Är du inavlad? Han sa precis att han inte kan göra det. Bästa sättet är att lägga in Windows CD-skivan, spamma F11 och invänta bootmenu, välj din cd/dvd-enhet. Därefter väljer du Reparera i windows installationens roliga meny. Tar nog en halvtimma att reparera allt. Har du inte läst? Det funkar ju inte med Recovery-CD'n! Ni säger att jag ska trycka på F11 men det händer ju ingenting! Prova en annan knapp, F12, F8... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Det hjälper inte. Har försökt alla knappar... KÖP NY HDD FÖR 500- FÖR ***Men jag har ju för fan frågat om man kan köpa vilken hårddisk som helst!!!!!Men jag får ju för fan inget svar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.