GangstaLean Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 (redigerat) Hej! Vad är bättre? Asså, detta betyder inte att jag laddar ner olagligt, vill bara fråga vilket som är snabbast. Jag har en data som är lite snabbt men, hur ser man hur snabb den är? Redigerat 25 November 2009 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Utorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Utorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 "Jag har en data som är lite snabbt men, hur ser man hur snabb den är?" wat Har du en liten skräpdator så ska du nog inte använda Vuze(som det heter nu btw) eftersom det kräver mer av datorn men det är ingen skillnad i hastigheten på själva programmet. Du kommer inte ladda hem snabbare med Utorrent om du tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Hej! Vad är bättre? Asså, detta betyder inte att jag laddar ner olagligt, vill bara fråga vilket som är snabbast. Jag har en data som är lite snabbt men, hur ser man hur snabb den är? Haha, och jultomten finns också =) Seriöst, ingen bryr sig, alla laddar ner illegalt. Men som alla sagt så ska du nog köra Microtorrent, det är vanligast. Borde finnas en anledning till det ;) Har inte testat det andra så kan inte säga vilket som är enklast. Men failar man med Microtorrent bör man inte försöka ladda ner/upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Även fast du har en skitdator så spelar det väl ingen roll vilket torrent progg? Är ju linan som räknas. Har du 0.5mbit så är det väl ingen idé att ens ladda ned ubuntu eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 uTorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Även fast du har en skitdator så spelar det väl ingen roll vilket torrent progg? Är ju linan som räknas. Har du 0.5mbit så är det väl ingen idé att ens ladda ned ubuntu eller något. Programen kräver olika mkt av datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 µtorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Även fast du har en skitdator så spelar det väl ingen roll vilket torrent progg? Är ju linan som räknas. Har du 0.5mbit så är det väl ingen idé att ens ladda ned ubuntu eller något. Jo? T.ex. Vuze tar mycket mer i processorkraft än uTorrent gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 µtorrent :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Smaksak, men om du går på popularitet: Utorrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.