Hoppa till innehåll

E-mail Från Wow Support Hjälp Fort !


CanDie
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan !

Nu är det som så att jag och min kompis RaFade acc och gjorde nytt innan som man brukar göra, men det funkade inte så jag ringde till deras support och det dom sa var att dom skulle skicka ett mail som jag skulle bekräfta med uppgifterna nedan.

 

- Your Battle.net account name (Please DO NOT send us your password)

- Your full real name

- Your full address including postal or zip code

- Your Battle.net secret question and answer

- The World of Warcraft license name

- The authentication key used to upgrade the account

 

Skulle skriva detta för att tillåta dom downgradea mitt konto för att dom skulle skicka nya nycklar så att det skulle funka, men har problem med vad Licens Namn är för något, har inte stött på något sådant förut.

 

Tacksam för svar !

 

P.S Måste skicka in innan elva så vore väldigt tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan !

Nu är det som så att jag och min kompis RaFade acc och gjorde nytt innan som man brukar göra, men det funkade inte så jag ringde till deras support och det dom sa var att dom skulle skicka ett mail som jag skulle bekräfta med uppgifterna nedan.

 

- Your Battle.net account name (Please DO NOT send us your password)

- Your full real name

- Your full address including postal or zip code

- Your Battle.net secret question and answer

- The World of Warcraft license name

- The authentication key used to upgrade the account

 

Skulle skriva detta för att tillåta dom downgradea mitt konto för att dom skulle skicka nya nycklar så att det skulle funka, men har problem med vad Licens Namn är för något, har inte stött på något sådant förut.

 

Tacksam för svar !

 

P.S Måste skicka in innan elva så vore väldigt tacksam för svar.

Den där infon är nog allt dom behöver för att "vara" riktiga ägare och få pass från Blizzard. Sen skulle inte Blizzard sätta en tidspress på en spelare av massor med anledningar. Skicka inte in infon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...