Fjeddo Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Tjena! Jag har börjat skapa musik och skulle gärna vilja spela in det på något sätt. Men jag har inte tillgång till någon studio, så hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 (redigerat) Tjena! Jag har börjat skapa musik och skulle gärna vilja spela in det på något sätt. Men jag har inte tillgång till någon studio, så hur ska jag göra? Ta en videokamera och lägg sen in på datan?Själv har man tillgång till studio B) Redigerat 26 November 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 (redigerat) Använd det bästa inspelningsprogrammet och som kan spela in från skärm. Camtasia Studio! (Om du har det sparat på datorn, så kan du alltid använda Camtasia, för inspelning). Redigerat 26 November 2009 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 (redigerat) 40200: Nja, har testat det, men det blir ju inte så bra kvalitet. Använd det bästa inspelningsprogrammet och som kan spela in från skärm. Camtasia Studio! (Om du har det sparat på datorn, så kan du alltid använda Camtasia, för inspelning). Tack, men jag vill ha ett gratis. Det där är bara gratis i 30 dagar. Redigerat 27 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Då kan du skaffa Fraps, det är gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Då kan du skaffa Fraps, det är gratis!Men det spelar ju in från datorn. Jag vill ha någon sak som spelar in från instrument! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Ptja, du kan ju alltid skaffa ett ljudkort. Det är inte precis billigt, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Programmet du ska använda för sånt är reason (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Programmet du ska använda för sånt är reason (:Hur använder men det programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Programmet du ska använda för sånt är reason (:Hur använder men det programmet? jo de vet fan inte jag men man kan göra ALLT med det iaf höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 ljudkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 (redigerat) Programmet du ska använda för sånt är reason (: Hur använder men det programmet? jo de vet fan inte jag men man kan göra ALLT med det iaf höhö förutom att precis spela in audioljud haha. reason är bara midibaserat, endast dess plugg re-cycle som kan hantera .wav Redigerat 29 November 2009 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.