Hoppa till innehåll

Nytt Textbaserat Strategispel!


Caspian
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag vill tipsa om det nya textbaserade strategispelet Crusadesage.se. Spelet går ut på att man ska starta ett imperium och bli större och större, bygga arméer och erövra mark. Spelet öppnades för bara någon dag sedan och varje användare är viktig. Då spelet är nytt så har alla chans att bli stora i spelet, jag t.ex har äntligen fått chans att bli något. Spelet liknar travian, men är ändå unikt på sitt sätt. Det är aningen bättre! Eller mycket bättre! Spelet går snabbt att spela då byggnaderna byggs snabbt, när man skapar en byggnad sker det på 1 sekund. Sedan börjar man från 3 minuter och så plussas det på med typ 2 minuter varje nivå så inget segspel här inte!

 

Det går rykten om att spelet även söker moderatorer/administratörer så ta chansen ta chansen.

 

Vi ses kanske?

 

// Caspian

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Haha, ser extremt hemmagjort ut ^^

 

Inloggningen är skifteskänslig också.. Måste stava med stor bokstav för att logga in ^^

Det stämmer men bortsett från det tycker jag spelet är riktigt kul. Travian t.ex har ju proffskodare + designers medan detta spel kanske inte har de resurserna. Aja jag hoppas på en bra utveckling, tror på det faktiskt. Så kära folk bli inte för fixerade i utseendet testa spelet. :) Spelar som Hanse.

 

EDIT: Måste säga att ni som gillar travian måste testa spelet! Det är minst lika bra men jag tycker det är bättre till och med. Kan inte förklara varför men testa spelet, bygg några byggnader osv. så kommer ni in i spelet och förstår vad jag menar! Ge det en chans. Spelet är inte alls "dåligt designat" som ovanstående tycker, det är han som tycker det. Jag tycker designen i alla fall är godkänd!

Redigerat av Caspian
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom igen flera har redan börjat spel från forumet ser jag. :) Gör det för min skull testa spela det krävs inte ens aktivering vid detta tillfälle. De har moderniserat upp vissa bilder i spelet nu så det ser snyggare ut nu (i menyn och bilderna för resurser).

 

Spelet växer och växer redan 20 spelare ;)

Redigerat av Caspian
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...