Lillasyst3r Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 hmm registrerade mig men får detta när jag försöker lira Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /customers/crusadesage.se/crusadesage.se/httpd.www/include/town/dropmen1.php on line 54 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 (redigerat) Skulle uppskatta att ca 70-85% inte funkar alls/inte funkar som de ska. De som har det jobbar verkligen flitigt men det verkar som om det uppstår fler fel än vad som löses. Redigerat 29 November 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 hmm registrerade mig men får detta när jag försöker lira Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /customers/crusadesage.se/crusadesage.se/httpd.www/include/town/dropmen1.php on line 54 Hej! Uppstår detta fel fortfarande? Vad jag kan se så går det både att registrera sig samt logga in nu. :rolleyes: För övrigt jobbar vi så gott vi kan med att fixa till problemen, alla spel börjar ju någonstans och det tar ett tag att fixa alla möjliga buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Får också Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /customers/crusadesage.se/crusadesage.se/httpd.www/include/town/dropmen1.php on line 54 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 NÄR och VART får ni detta felmeddelande? Behöver detaljer för att kunna lösa problemet. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 (redigerat) antagligen när de loggar in. typ här antar jag: http://i48.tinypic.com/vobm9v.jpg Redigerat 30 November 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Det kan inte stämma då det fungerar för både mig och t.ex dig att logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Det kan inte stämma då det fungerar för både mig och t.ex dig att logga in. Ja, för ni två har ju alla världens kombinatinoer av processorer, grafikkort, webbläsare, internetleverantör m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Det kan inte stämma då det fungerar för både mig och t.ex dig att logga in. Ja, för ni två har ju alla världens kombinatinoer av processorer, grafikkort, webbläsare, internetleverantör m.m. Kan du någonting om programmering, om PHP? Isånnafall så bör du veta att en webbläsare, en processor och absolut inte ett grafikkort kan påverka en server, som skickar ut informationen till spelet. Ett fel som inträffar någon, främst då är felmeddelandet ovan ett bra exempel finns på något sätt nåbart men jag måste ha detaljer för att kunna lösa problemet. :D Hej! Tack för hjälpen, en liten detalj kan göra så mycket. Nu vet jag vart problemet ligger och kan åtgärda det. :lol: PROBLEMET FIXAT! Så nu fungerar det. Jag hoppas det går bra för er och önskar er lycka till. Kommer ge er lite extra bonuspoäng för att ni upplyste mig om problemet. // Henrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Jag undrar hur man får guld. Needar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Från hjälpen: 9. Hur kan jag tjäna guld? A: Guld erhålls från skatt. Du kan ange en skattesats för din befolkning vid huvudbyggnaden. Högsta summan är 210. Akta dig dock. Dina invånares moral påverkas av skatten! En hög skatt sänker moralen rätt mycket medan en mildare skatt gör dina invånare mer villiga att arbeta! Samtidigt så behöver du ju guldet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.