Hoppa till innehåll

Nytt Textbaserat Strategispel!

Caspian

Rekommendera inlägg

• Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst CrusadesageSE

hmm registrerade mig men får detta när jag försöker lira

Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /customers/crusadesage.se/crusadesage.se/httpd.www/include/town/dropmen1.php on line 54

Hej! Uppstår detta fel fortfarande? Vad jag kan se så går det både att registrera sig samt logga in nu. :rolleyes:

För övrigt jobbar vi så gott vi kan med att fixa till problemen, alla spel börjar ju någonstans och det tar ett tag att fixa alla möjliga buggar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

Det kan inte stämma då det fungerar för både mig och t.ex dig att logga in.

Ja, för ni två har ju alla världens kombinatinoer av processorer, grafikkort, webbläsare, internetleverantör m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Det kan inte stämma då det fungerar för både mig och t.ex dig att logga in.

Ja, för ni två har ju alla världens kombinatinoer av processorer, grafikkort, webbläsare, internetleverantör m.m.

Kan du någonting om programmering, om PHP? Isånnafall så bör du veta att en webbläsare, en processor och absolut inte ett grafikkort kan påverka en server, som skickar ut informationen till spelet. Ett fel som inträffar någon, främst då är felmeddelandet ovan ett bra exempel finns på något sätt nåbart men jag måste ha detaljer för att kunna lösa problemet. :D

post-52227-1259595810_thumb.jpg
Hej! Tack för hjälpen, en liten detalj kan göra så mycket. Nu vet jag vart problemet ligger och kan åtgärda det. :lol:

PROBLEMET FIXAT!

Så nu fungerar det. Jag hoppas det går bra för er och önskar er lycka till. Kommer ge er lite extra bonuspoäng för att ni upplyste mig om problemet. // Henrik

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Från hjälpen:

9. Hur kan jag tjäna guld?

A: Guld erhålls från skatt. Du kan ange en skattesats för din

befolkning vid huvudbyggnaden. Högsta summan är 210. Akta dig dock. Dina invånares moral påverkas av skatten! En hög skatt sänker moralen rätt mycket medan en mildare skatt gör dina invånare mer villiga att arbeta! Samtidigt så behöver du ju guldet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...