Hoppa till innehåll

Nytt Textbaserat Strategispel!


Caspian

Rekommendera inlägg

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst CrusadesageSE

Om bilderna tar för mycket plats i tråden så kan vanlig text synas mycket mindre. Därför vore det bra om det länkades till bilderna.

Möjligen på ditt spel, men fuska.se är bra (bättre) gjort och något sånt händer inte här.

 

Varför den attityden? Du spelar ju spelet, verkar gilla det, är detta någon "tuf guy" stil du har på fuska.se forumet eller? Behöver man ha den för att klara sig här? Känner igen den från 98% av de andra trådarna i detta forum. För i spelet är du i alla fall trevlig. :rolleyes:

 

Forumet är ju långt ifrån kodat utan är ett köpt Powered By IP.Board © 2009 IPS, Inc. forum.. IP board har gjort det. Kanske lite dålig jämfört av dig, ett spel och ett forum är helt skilda grejer. Man kan däremot jämföra detta forum som är gjort av IP board med spelets forum som är gjort av PHPBB, och ja phpBB är mycket snabbare ön IP board om man nu ska jämföra ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Ey Jesus, bara för att du gick IV behöver du inte kaxa. Bullshit det där med bilderna, man vill ju att folk ska se dem.

Vad cool du är! Det är så fjantigt, pinsamt löjligt så det är inte sant. Vad har jag gjort dig? Är jag på fel forum? Tydligen! Jag har inte gjort NÅGON nåt ont men ändå ska ni vara så otrevliga hela bunten.

 

Hoppas moderatorerna reder ut detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad cool du är! Det är så fjantigt, pinsamt löjligt så det är inte sant.

Bestäm dig nu, är jag cool eller är det jag gör "fjantigt, pinsamt löjligt"?

 

Jag har inte gjort NÅGON nåt ont men ändå ska ni vara så otrevliga hela bunten.

Jag är en jude, jag vet att det är svårt för dig att acceptera det men du måste göra det.

 

Hoppas moderatorerna reder ut detta.
a vänta ba på nafrali då jävlar blire pew pew

 

 

Nåja, nu går det här OT och vi ska prata om det underbara spelet. Hur många här har nästan alla byggnader i level 50?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

Det kan inte stämma då det fungerar för både mig och t.ex dig att logga in.

 

Ja, för ni två har ju alla världens kombinatinoer av processorer, grafikkort, webbläsare, internetleverantör m.m.

 

Kan du någonting om programmering, om PHP? Isånnafall så bör du veta att en webbläsare, en processor och absolut inte ett grafikkort kan påverka en server, som skickar ut informationen till spelet. Ett fel som inträffar någon, främst då är felmeddelandet ovan ett bra exempel finns på något sätt nåbart men jag måste ha detaljer för att kunna lösa problemet. :D

 

 

Jag kan ingenting. Men. Jag har varit med om en bugg i ett webbläsarspel, Imperion, som var unik. Jag var den enda i hela världen som hade det problemet. Problemet skickades mellan Sverige och Tyskland flera gånger, men Techen kunde inte lösa det, så problemet består olöst. (Ja, det är en bugg om webbläsaren stängs ner när man klickar i spelet.)

 

Sen vet jag också att just samma spel gick inte att skriva in "imperion.se" bara på många datorer, men på vissa funkade det, oavsett webbläsare, där var man tvungen att skriva "www.imperion.se".

 

Att säga att allting handlar om servern, är ganska dumt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Finns det ingen här som har lite vett i skallen och som inser att det inte är kul längre, någon? Kom igen nu. Jag är en människa jag också, jag har inte gjort dig någonting, skyll istället på de som mobbade dig skolan och som fick dig att behöva låtsas vara något bakom en datorskärm. Kom igen nu.

 

Förstår inte varför jag bryr mig huvudtaget.. men men.

 

OBS: Inte riktat mot CarlPhilip, men det kanske ser missvisande ut.

Redigerat av CrusadesageSE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

Finns det ingen här som har lite vett i skallen och som inser att det inte är kul längre, någon? Kom igen nu. Jag är en människa jag också, jag har inte gjort dig någonting, skyll istället på de som mobbade dig skolan och som fick dig att behöva låtsas vara något bakom en datorskärm. Kom igen nu.

 

Förstår inte varför jag bryr mig huvudtaget.. men men.

 

OBS: Inte riktat mot CarlPhilip, men det kanske ser missvisande ut.

Hehe, Arguing on the internet is like running in the special olympics - Even if you win, you're still retarded.

 

En liten slogan som är så sann så sann.. =)

 

Ger man sig in på Internet så lär man bli nedtryckt ganska snabbt, bara lära sig slå tillbaka på andra punkter ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...