Gäst CrusadesageSE Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 (redigerat) Du måste såklart uppgradera byggnaden "Hus". :) Som i alla andra liknande spel så tar alla byggnader/trupper upp plats. I detta spel så behöver man uppgradera husen för att få mer plats. Redigerat 7 December 2009 av CrusadesageSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Vilket "HUS"? Jag har 3 olika hus. ett stort och 2 för träd och farm blablabla. Klickade runt lite bara, Hittar inget som heter "hus" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Då har du antagligen inget hus, bygg det på menyn vid huvudbyggnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) Har gått igenom menyn vid huvudbyggnaden. Men hittar ändå inget hus. Och det står samma skit för mig. EDIT: kan inte heller göra nytt acc -.- vill börja om. :P Redigerat 8 December 2009 av dragonaits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 sikken tid det tar att bygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Det tar faktiskt inte lång tid alls jämfört med liknande spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Fortfarande inget svar? Finns inget hus i menyn och kan inte bygga/uppdatera några andra saker pga av "No house" eller något sånt. Och kan inte heller ta bort mitt acc för att börja om, trist <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 1. Det finns en byggnad som heter hus, uppgradera den! 2. Du kan enkelt ta bort ditt konto genom att gå in på Profil och sedan kolla längst ned, skriv in ditt lösenord och klicka "Delete account". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Hittade inget om att ta bort o.O Upgrade Town hall Build Stone mason Build Iron foundry Det är dom enda jag hittar under huvudbyggnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Vad heter du i spelet? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag heter ZnK på spelet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Hittade inget om att ta bort o.O Upgrade Town hall Build Stone mason Build Iron foundry Det är dom enda jag hittar under huvudbyggnaden. Jag kollade upp problemet. Och du: * Kan skapa byggnader, det fungerar som det ska * Ditt konto går visst att radera exakt där jag beskrev. Det stor dock så här under byggnaderna "Not enough houses". Detta betyder att du har fler invånare än vad staden har plats för. Därför så måste du uppgradera byggnaden "Hus". Jag skulle uppskatta om du i framtiden verkligen kollade igenom så det faktiskt finns ett fel. // Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.