Kerby Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Hej, jag behöver lite idéer av vad jag ska göra i PHP. Har tidigare gjort gästböcker, chatter, administrationspaneler. Det bästa jag gjort är en chatbot som lär sig att prata av vad folk skriver till den. Det var riktigt klurigt. Jag skulle vilja ha utmaningar som jag kan sitta och klura på. Någon som har några idéer? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Kalender, forum. Det finns hur många olika saker som helst man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Finns roligare saker att hitta på om man går över till något programmeringsspråk. Webserverscript gör jag bara för att ha nytta av, fast då tycker jag att jag kan nog php och sql och därmed inte behöver slösa tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.