CHORDAZBA Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 (redigerat) Skulle gärna vilja att ni alla gav lite feedback på en av mina nära vänners 2 remake/remix. En är 2009 remix av Brennan heart - Evolution of Style, och ena är remake på Noisecontrollers - Addictive Fantasy. Allt är gjort i FL studio, så vitt jag vet så använder han inte av sig av några samples. =) kkthxbai. Redigerat 30 November 2009 av Malker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Skulle gärna vilja att ni alla gav lite feedback på en av mina nära vänners 2 remake/remix. En är 2009 remix av Brennan heart - Evolution of Style, och ena är remake på Noisecontrollers - Addictive Fantasy. Allt är gjort i FL studio, så vitt jag vet så använder han inte av sig av några samples. =) kkthxbai. Sköna, men när basen kickade igång så förväntade jag mig explosioner i mina högtalare, blev lite besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.