JePPe9 Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Jo... Det var en sida som FireFox inte lät mig gå in på så jag gick tillbaks men sen kom det nåt med "trojan letare" sen en ruta där det står remove all eller cancel. Så jag råka trycka på rutan och ladda ner det :(. Gjorde inte med flit. Och kan ej ta bild på hur det ser ut så ni kan få se! Vet nån hur man tar bort det? Det heter Security Tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 (redigerat) Gå in på Kontrollpanelen>Lägg till eller ta bort program och leta reda på "Security Tool" och avinstallera det. Redigerat 30 November 2009 av SnuffZieZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Du kanske behöver stänga av det först med ctrl+alt+delete. Tryck processer och leta efter den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Jo... Det var en sida som FireFox inte lät mig gå in på så jag gick tillbaks men sen kom det nåt med "trojan letare" sen en ruta där det står remove all eller cancel. Så jag råka trycka på rutan och ladda ner det :( . Gjorde inte med flit. Och kan ej ta bild på hur det ser ut så ni kan få se! Vet nån hur man tar bort det? Det heter Security Tool. tsss dessa p12or fåga dina päron (om nån datavett finns där)eller nån annan data kunnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 2 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 ni fattar inte! Är inte med på lägg till eller ta bort program eller ctrl+alt+del funkar ej heller den skapar trojans maskar nightamre och allting ju! :( Men nu ger den typ virus vart 3 minut. Så jag måste ominstallera datan helt och hållet men tack för hjälpen i allafall! :) Jo... Det var en sida som FireFox inte lät mig gå in på så jag gick tillbaks men sen kom det nåt med "trojan letare" sen en ruta där det står remove all eller cancel. Så jag råka trycka på rutan och ladda ner det :( . Gjorde inte med flit. Och kan ej ta bild på hur det ser ut så ni kan få se! Vet nån hur man tar bort det? Det heter Security Tool. tsss dessa p12or fåga dina päron (om nån datavett finns där)eller nån annan data kunnig Vadå? Är det mitt fel om jag råkar trycka på musknappen? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Får man fråga vad du har för antivirus? Om du har något bra så skulle den säkert kunna stoppa det här programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 3 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 har Avira AntiVir Professional Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 har Avira AntiVir Professional Kolla i det programmet om det finns någon sorts "sök igenom hela datorn efter virus" eller något. Hatar när folk bara skriver "Hjälp!" som titel. Skriv något mer specifikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 ni fattar inte! Är inte med på lägg till eller ta bort program eller ctrl+alt+del funkar ej heller den skapar trojans maskar nightamre och allting ju! :( Men nu ger den typ virus vart 3 minut. Så jag måste ominstallera datan helt och hållet men tack för hjälpen i allafall! :) Jo... Det var en sida som FireFox inte lät mig gå in på så jag gick tillbaks men sen kom det nåt med "trojan letare" sen en ruta där det står remove all eller cancel. Så jag råka trycka på rutan och ladda ner det :( . Gjorde inte med flit. Och kan ej ta bild på hur det ser ut så ni kan få se! Vet nån hur man tar bort det? Det heter Security Tool. tsss dessa p12or fåga dina päron (om nån datavett finns där)eller nån annan data kunnig Vadå? Är det mitt fel om jag råkar trycka på musknappen? :meddum: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.