Hoppa till innehåll

Jag Har Ett Stort Problem.


asabrasa
 Dela

Rekommendera inlägg

Bästa sättet e ju att äta MYCKET godis och MYCKET snabbmat. Då går du upp en del

Ja, för det är ju jättebra att äta sånt som försämrar blodtrycket, kalkar igen ådrorna, förstör levern, inte innehåller några vitaminer etc.

 

Nä sånna här problem är svåra, i slutändan så gäller det att äta mer och skita mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bästa sättet e ju att äta MYCKET godis och MYCKET snabbmat. Då går du upp en del

Ja, för det är ju jättebra att äta sånt som försämrar blodtrycket, kalkar igen ådrorna, förstör levern, inte innehåller några vitaminer etc.

 

Nä sånna här problem är svåra, i slutändan så gäller det att äta mer och skita mindre.

 

Problemet löst, lås tråden.

 

-.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Skulle nog säga:

 

Sitt hemma och ät mycket, behöver inte vara onyttig mat. Ät mycket till frukost och middag samt kvällsmat. Vräk i dig mat mest när det är kvällsmat, då går man snabbast upp i vikt.

 

Om du tränar något, sluta med det så får man se hur långt det kommer gå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle nog säga:

 

Sitt hemma och ät mycket, behöver inte vara onyttig mat. Ät mycket till frukost och middag samt kvällsmat. Vräk i dig mat mest när det är kvällsmat, då går man snabbast upp i vikt.

 

Om du tränar något, sluta med det så får man se hur långt det kommer gå.

Om han äter så mycket och inte tränar så blir han fet. Man ska inte äta mer än vad kroppen behöver.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag önskar nästan att jag hade sådana problem, aja

 

Ät kolhydrater.

Mycket.

Sluta inte träna helt, det är idiotiskt.

 

Har tappat 27 kilo genom att dra ner på kolhydrater, så gör det motsatta.

För övrigt kan det tyda på sjukdom att tappa 10 kilo utan märkbar förändring i ditt levnadssätt

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle nog säga:

 

Sitt hemma och ät mycket, behöver inte vara onyttig mat. Ät mycket till frukost och middag samt kvällsmat. Vräk i dig mat mest när det är kvällsmat, då går man snabbast upp i vikt.

 

Om du tränar något, sluta med det så får man se hur långt det kommer gå.

Men seriöst det där funkar bara för "normala" personer. om man redan är en som förbränner fort av nån konstig anledning så kommer bara kroppen anpassa sig till det nya energiintaget och förbränna mer.

 

Kanske att det funkar att visa kroppen att den inte kan förbränna hur mycket som helst, alltså jag föreslår det motsatta, ät mindre. för det är väldigt sällan som kroppen faktiskt "vill" ta dö på sig själv. om du äter mindre kommer den antagligen fatta den att den inte kan förbränna hur som helst och när man väl får mat så ser den till att lagra allt. Det kan låta långsökt men det funkar så, en muslim i min klass går upp under deras fasta för att hon svälter sig. (vilket imo är jävligt puckat men det funkar ju).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Skulle nog säga:

 

Sitt hemma och ät mycket, behöver inte vara onyttig mat. Ät mycket till frukost och middag samt kvällsmat. Vräk i dig mat mest när det är kvällsmat, då går man snabbast upp i vikt.

 

Om du tränar något, sluta med det så får man se hur långt det kommer gå.

Om han äter så mycket och inte tränar så blir han fet. Man ska inte äta mer än vad kroppen behöver.

 

Ja, men som jag sa:

 

Han kan äta mycket, men inte onyttig mat, som pizza, pasta och så vidare. Nyttig mat, men större portioner, och han kanske kan träna en gång per vecka..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tränar inte. Jag äter normal mat. Jag är 12 år(snart 13), jag är kille och ungefäf 163cm lång och väger 42-44kg.

 

På helgerna äter ja kanske en hel chips påse lr 300g godis. Jag är väldigt smal. Jag hatar sport och ja sitter ofta framför datorn lr tvn men är ändå inte fet.

 

Men om du vill gå upp i vikt så kan du försöka små äta mellan måltiderna och efter en tid så blir du mullig(INTE fet). Sedan tränar du och äter bra mat så får du förmodligen en normal vikt.

 

Jag vet inte om de hjälpte men ett försök skadar ju inte. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle nog säga:

 

Sitt hemma och ät mycket, behöver inte vara onyttig mat. Ät mycket till frukost och middag samt kvällsmat. Vräk i dig mat mest när det är kvällsmat, då går man snabbast upp i vikt.

 

Om du tränar något, sluta med det så får man se hur långt det kommer gå.

Om han äter så mycket och inte tränar så blir han fet. Man ska inte äta mer än vad kroppen behöver.

 

Ja, men som jag sa:

 

Han kan äta mycket, men inte onyttig mat, som pizza, pasta och så vidare. Nyttig mat, men större portioner, och han kanske kan träna en gång per vecka..

 

Han blir fortfarande fet om kroppen inte förbränner allt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...