Hoppa till innehåll

Wii


DAWd
 Dela

Rekommendera inlägg

För er som tycker att WII har bra grafik titta på denna video och jämför:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det många inte tänker på är att Grafiken är till för att skapa en bättre spelkänsla!

 

Nintendo satsar mer på "fina" kontroller som man kan kasta runt i vardagsrummet och slå, verkligen "slå" sina motståndare i t.ex. fäktning osv.

Grafiken är definitivt inte den bästa och kanske aldrig kommer att bli.

Microsoft och Sony har sina standard kontroller som inte finns så mycket motion sense i? Kanske PS3s wireless kontroller men inte fler....

De satsar mer på kvalitéts, hög grafiks spel istället för att kasta runt sina kontroller...

Nu säger inte jag att varenda Wii spel är sämre eller tråkigare än något annat spel.

Men de som köper Wii tycker väl att det är kul att kasta runt sin kontroll eller kanske skaka den upp och ner? Inte vet jag. Men jag vet att jag heller tar det lugnt när jag spelar och ja, jag trycker heller tjugotre gånger på A eller X knappen för att slå den personen tjugotre gånger, än att dra min kontroll framåt tjugotre gånger...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spel

COD 3 är inte skit isåfall till wii! Men vad för spel till wii är bra? Alla spel till wii förutom mario, zelda och ssbb är skit?

 

Nej, för att nämna några, Metroid Prime 3/Trilogy, RE4 wii, No More Heroes, Okami, Muramasa: Demon Blade, Warioware, Red Steel 2, alla VC-spel - testat dessa?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spel

COD 3 är inte skit isåfall till wii! Men vad för spel till wii är bra? Alla spel till wii förutom mario, zelda och ssbb är skit?

 

Nej, för att nämna några, Metroid Prime 3/Trilogy, RE4 wii, No More Heroes, Okami, Muramasa: Demon Blade, Warioware, Red Steel 2, alla VC-spel - testat dessa?

 

Har haft Wario Ware och det var helt okej men inget som inspererar mig!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...