Entropia Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Till han som skrev att Excite Truck har bra grafik så måste jag säga emot. Excite Truck har grymt ful grafiken, även för att vara ett wii spel. Den där filmen bevisar hur mycket spelskaparna suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Ganska stor skillnad på hårdvaran... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Nintendo gör bara tråkiga spel! De enda bra de har gjort till Wii är SSBB och Zelda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Tyst med dig, fanboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Tyst med dig, fanboy.Alla får tycka som de vill och för det andra så är det du som är en fanboy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Tyst med dig, fanboy.Alla får tycka som de vill och för det andra så är det du som är en fanboy! Varför är han en fanboy? Och vilka spel till Wii har du ens spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Tyst med dig, fanboy. Alla får tycka som de vill och för det andra så är det du som är en fanboy! Varför är han en fanboy? Och vilka spel till Wii har du ens spelat? När jag hade wii så hade jag mario galaxy, mario kart, ssbb, TH proving ground, zelda, skate it, cod 5 waw, mx vs atv m.m! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Tyst med dig, fanboy. Alla får tycka som de vill och för det andra så är det du som är en fanboy! Varför är han en fanboy? Och vilka spel till Wii har du ens spelat? När jag hade wii så hade jag mario galaxy, mario kart, ssbb, TH proving ground, zelda, skate it, cod 5 waw, mx vs atv m.m! Alla spelen du hade förutom Mario & Zelda är skit, inte undra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Tycker inte att ssbb var dålig, de andra spelen jag hade var wario, thrillville, rayman och wii fit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 frågorna som ställdes i början av tråden är besvarade så snälla, KAN ingen moderator låsa tråden? den har uppnått sitt syfte,eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) Till han som skrev att Excite Truck har bra grafik så måste jag säga emot. Excite Truck har grymt ful grafiken, även för att vara ett wii spel. Den där filmen bevisar hur mycket spelskaparna suger. Nej, det gör den verkligen inte. Varför? Ganska stor skillnad på hårdvaran... Det är varför. :bah: Redigerat 7 April 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Ganska stor skillnad på hårdvaran... Det är varför. :bah: För att dom har gjort en slarvig Wii version. Wii versionen är väldigt ful och det finns knappt några zombies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.