Ghostbuster9 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 För er som tycker att WII har bra grafik titta på denna video och jämför: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Du väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Det många inte tänker på är att Grafiken är till för att skapa en bättre spelkänsla! Nintendo satsar mer på "fina" kontroller som man kan kasta runt i vardagsrummet och slå, verkligen "slå" sina motståndare i t.ex. fäktning osv. Grafiken är definitivt inte den bästa och kanske aldrig kommer att bli. Microsoft och Sony har sina standard kontroller som inte finns så mycket motion sense i? Kanske PS3s wireless kontroller men inte fler.... De satsar mer på kvalitéts, hög grafiks spel istället för att kasta runt sina kontroller... Nu säger inte jag att varenda Wii spel är sämre eller tråkigare än något annat spel. Men de som köper Wii tycker väl att det är kul att kasta runt sin kontroll eller kanske skaka den upp och ner? Inte vet jag. Men jag vet att jag heller tar det lugnt när jag spelar och ja, jag trycker heller tjugotre gånger på A eller X knappen för att slå den personen tjugotre gånger, än att dra min kontroll framåt tjugotre gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Du väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spelCOD 3 är inte skit isåfall till wii! Men vad för spel till wii är bra? Alla spel till wii förutom mario, zelda och ssbb är skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Du väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spelCOD 3 är inte skit isåfall till wii! Men vad för spel till wii är bra? Alla spel till wii förutom mario, zelda och ssbb är skit? Nej, för att nämna några, Metroid Prime 3/Trilogy, RE4 wii, No More Heroes, Okami, Muramasa: Demon Blade, Warioware, Red Steel 2, alla VC-spel - testat dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jag har testat några av de men inte alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Du väljer ju bara ut skitspel hela tiden, och sen, varför är grafiken så viktig för dig? Det är det absolut sista jag tänker på när jag köper spel COD 3 är inte skit isåfall till wii! Men vad för spel till wii är bra? Alla spel till wii förutom mario, zelda och ssbb är skit? Nej, för att nämna några, Metroid Prime 3/Trilogy, RE4 wii, No More Heroes, Okami, Muramasa: Demon Blade, Warioware, Red Steel 2, alla VC-spel - testat dessa? Har haft Wario Ware och det var helt okej men inget som inspererar mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Jag har testat några av de men inte alla!Då kan du väl vara tyst isånnafall?Vi har fattat att du tycker att grafiken till Wii suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 COD 3 är skit på vilken konsol man än spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 COD 3 är skit på vilken konsol man än spelar det.Alla Cod är bra dock är Cod 3 den mindre bra men till PS3 är den bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 COD 3 är skit på vilken konsol man än spelar det.Alla Cod är bra dock är Cod 3 den mindre bra men till PS3 är den bra! Jo för ett spel blir mycket bättre när man spelar det på ett 5kg tungt voffeljärn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 COD 3 är skit på vilken konsol man än spelar det. Alla Cod är bra dock är Cod 3 den mindre bra men till PS3 är den bra! Jo för ett spel blir mycket bättre när man spelar det på ett 5kg tungt voffeljärn ;) Det finns faktiskt en slim version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.