Ganon Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Hur får mann de 3 legendariska hundarna eller vad de nu är för nått. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Hur får mann de 3 legendariska hundarna eller vad de nu är för nått. :o man möter dem i gräsen som finns i hela spelet. man måste ha tur om man möter en ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Fast du måste gå in i ett hus och skrämma dom huset ligger i Eurthkuacke city tror jag man måste ha rock smasch också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag menar på crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 suicune ser du när du möter honom för du måste prata med honom två ggr innan du möter honom men entie och raiko möter du i gräset :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Raiko e svårast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_pokemon_master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 skojar du Raiko är omöjlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag har gått runt länge och ba mött dem andra 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_pokemon_master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 men fanns det inte något fusk där man skulle gå i gräset vid det åttonde gymet så skulle man möta en....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 nej men leta inte efter honom leta efter andra pkm så hittar du han så gjorde jag sen ser du var han är i din pokedexter men du måste ha mått honom förut så att din dexter vet att den finns anars hittar den inte honom ha många fast balls dom är bra mot raikou :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 konstigt nog tycker jag raiko är lättast på mitt spel och entie svårast :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg