DiRtY Skrivet 30 November 2009 Rapport Skrivet 30 November 2009 yo, letar efter ett bra program att animera med, snackar inte om att göra värsta långfilmen nu. utan mer i stil med filmen nedan. Citera
Katt Skrivet 30 November 2009 Rapport Skrivet 30 November 2009 (redigerat) Om du menar du att klippa ihop filmsnuttar och lägga på effekter så finns det lite olika program i den här tråden: http://www.fuska.se/forum/Tips_Pou_Filmred...am-t102877.html Windows MovieMaker går också bra om du ska göra något simpelt. Redigerat 30 November 2009 av TheCat Citera
DiRtY Skrivet 30 November 2009 Författare Rapport Skrivet 30 November 2009 nej nej, absolut inte, det använder jag vegas till:D Menar mer program där man kan göra som i filmen jag la upp. Citera
Katt Skrivet 30 November 2009 Rapport Skrivet 30 November 2009 (redigerat) Jag tror att du bör berätta lite mer vad exakt du vill göra. Vadå som i filmen? Vill du göra effekter, lägga till text, sätta in gubbar framför en bakgrund eller något annat? Redigerat 30 November 2009 av TheCat Citera
DiRtY Skrivet 1 December 2009 Författare Rapport Skrivet 1 December 2009 Jag tror att du bör berätta lite mer vad exakt du vill göra. Vadå som i filmen? Vill du göra effekter, lägga till text, sätta in gubbar framför en bakgrund eller något annat?Om jag säger såhär då, ett program för att göra en exakt likadan film? Hörde nån som snackade om att de använt Final cut pro för att göra just den, men det är väll bara ett redigeringsprogram? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.