K.K. Slayer Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 tecknar ni manga skriv vad dina serier heter och handlar om.mina e Veg som handlar om en liten kille som kan göra sej megastark och metroid prime som handlar om samus som utforskar alla världar och sånt i metroid prime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 tecknar ni manga skriv vad dina serier heter och handlar om.mina e Veg som handlar om en liten kille som kan göra sej megastark och metroid prime som handlar om samus som utforskar alla världar och sånt i metroid prime. ritar du manga då? eller ritar du bara ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Ja ritar inga manga serier bara egna manga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 varför skriver ni "manga"? ska det inte va "många", eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 manga,vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 typ japanska seriefigurer, t.ex. sailor moon. lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Inte manga med ng ljudet. Jag e halvjapan :D :D :D :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Inte manga med ng ljudet. Jag e halvjapan :D :D :D :D :D :D :D onödigt med smiles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Min syster riter manga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Min syster riter manga bildercoolt jag har tänkt att börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 hur gör man det! det är väl bara att rita? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Typ! manga=många eller nu fattar jag inte! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.