K.K. Slayer Skrivet 2 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Du bumpade en fyra år gammal tråd. Grattis! Jag kunde inte stava när jag var elva. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jag tycker att det är super kul att rita manga, jag har lite svårt att rita veck ( på kläder ). Jag vet dock inte hur jag ska få in mina bilder i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jag tycker att det är super kul att rita manga, jag har lite svårt att rita veck ( på kläder ). Jag vet dock inte hur jag ska få in mina bilder i datorn. Asch det är bara att scanna in dem. Men fråga i Rita manga tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag tycker det är roligt, men jag är inte speciellt bra på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 MEN HERREGUD! Manga är ju totalt skitfult!! Munnen går ju utanför ansiktet, å människorna är kantiga, å dom gråter skitfult å ÅÅÅÅÅÅH! j*vlaR VAD FULT MANGA ÄR!!!!!!!!!! :angry: Detta är vad jag tycker, ta inte illa upp... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) -.- Min bild är söt Redigerat 4 Maj 2007 av GaaraOfDesert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.