Hivee Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Legend of Zelda: Ocarina of Time & Zelda majorasmask helt klart :o Majoras mask är dålig? Men man får självklart tycka vad man vill. Själv så gillar jag The Legend of Zelda Ocarina of time. Eh nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Jo, jag tycker det? det är bara en måne som kommer krascha... Vet inte mycket om det ville ha det i julklapp men sen sa jag nej för att den var dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Jo, jag tycker det? det är bara en måne som kommer krascha... Vet inte mycket om det ville ha det i julklapp men sen sa jag nej för att den var dålig.Du verkar ha gjort ingående undersökningar för att komma till den slutsatsen, spelet är minst lika bra som ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Japp, bara att majoras mask och ocarina of time har likadana templar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Har många, men favoriten är nog Mario Party 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Jag har favoriter i olika genre, Att spela igenom första gången är helt klart Ocarina of Time (Super Mario är 2:a) Att bara snabbspela så är det Super Smash Brothers som gäller Att spela med andra så vinner Mario Kart och Mario Party 2 Det spelet som jag har haft mest roligt med är Mario Kart :lol: jag vet inte hur många timmar som jag och syrran har suttit med det. Vi är väldigt jämna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Japp, bara att majoras mask och ocarina of time har likadana templar?Om MM och OOT har likadana tempel så har Wii sports och Halo 3 likadana tempel också DET ÄR OMÖJLIGT, DE ÄR SÅ OLIKA SOM DEM KAN BLI! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Super Mario 64 utan tvekan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 hade fan aldrig n64 men kommer ihåg de fantastiska dagarna kring '98 då jag hos en kompis med spänning följde links äventyr i The Legend of Zelda: Ocarina of Time. favorittempel: helt klart shadow temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Goldeneye 007 och MK64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Banjo-Tooie, GoldenEye 007, Zelda: Majora's Mask, Super Mario 64 och Mario Kart 64. Sjukt bra spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaki Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 The legend of Zelda: Majora's Mask, det är mitt favorit spel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg