D48 Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 (redigerat) Jag tog hem en drivrutin till mitt grafikkort(Geforce 9800GT), startade om datorn. Sen så fick jag se att alla färger har blivit 5ggr så klara! Det gillar varken jag eller mina ögon just nu... Svårt att förklara men alla färger har blivigt starkare än vad dom var innan jag installerade drivrutinen. Ni kanske ser skillnad om jag laddar upp en bild från fuska.se Färgerna är på tok för starka! Vart får man in för att ändra det i vista? Den sista bilden är från innan som det brukade se ut. Redigerat 1 December 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Ser normalt ut på det screenshotet. Om det blev så efter att du laddade ner nvidias drivrutiner så antagligen ändra inställningar i nvidias kontrollpanel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Just det, det var där man fixade det. Jag hade för mig att jag gick till anpassning eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Har hänt mig också, den ställer typ in bäst bild för film/spel och inte för att surfa osv, jag ställde bara tillbaka allt... Borde gå för dig med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Har hänt mig också, den ställer typ in bäst bild för film/spel och inte för att surfa osv, jag ställde bara tillbaka allt... Borde gå för dig med?Hehe, isåfall hade dom tänkt jävligt fel... det va för mkt färg i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.