Erik Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (redigerat) jag köpte ett game boy advance med väska och super mario advance 2 för ett par veckor på ica maxi som är ett stort varuhus i motala sen ville jag byta tillbaka det mot mina pengar men det fick jag inte och jag har kvittot kvar och där står det att man man får byta inom 30 dagar och det står inget om att det måste vara en obruten förpackning. nu vill jag ha mina pengar. jag ringde och sa till men de sa att det inte gick eftersom det stod det på glasskåpet där spelet stod. men så j*vla mycket pengar som de får in varje dag kunde väl jag få byta tillbaka. tycker ni det? :angry: Redigerat 16 April 2004 av Erik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Nja..Eftersom det gick så många dagar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 man får bara lämna till baka den om man inte har öppnat kartongen eller om den är sönder från början, då kan man byta ut den mot en ny. Men jag tror att du hade den mer en 30 dagar hemma... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 man får bara lämna till baka den om man inte har öppnat kartongen eller om den är sönder från början, då kan man byta ut den mot en ny. Men jag tror att du hade den mer en 30 dagar hemma... ;) nej jag köpte det den tredje april Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Men då borde du ju lämna tillbaks men du har väl öppnat det eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 varför vill du byta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (Erik @ 16/04-2004 19:47:14) man får bara lämna till baka den om man inte har öppnat kartongen eller om den är sönder från början, då kan man byta ut den mot en ny. Men jag tror att du hade den mer en 30 dagar hemma... ;) nej jag köpte det den tredje april hmm..det ahr inte gått 30 dagar..varför får du inte då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 han har säkert öppnat förpaknigen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Han kan ju inte veta om gameboy:et är sönder fören han har öpnat och testat så det ska inte vara några Problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKing Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag har ju ett SP så jag har ju garanti till september (ett år). :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Isåfall är Mitt SP´s garanti snart ute. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Varför tänkte du dej inte för innan du köpte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg