Lynott Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 (redigerat) Asylum626 är ett spel liknande Hotel626 som säkert flera har spelat, går ut på att skrämma skiten ur den som spelar och är riktigt awesome, lyckades få mig att skita i brallan, satt för några minuter sedan och spelade det, kolsvart med hörlurar, ruggigt fan. Spela inte med kompisar på t.ex. skolan, för då är det inte läskigt alls, nästan :P Rekommenderas inte för småbarn, men det är väl erat val. Ajusteja, man måste egentligen vara 18 för att spela, men skriv in erat födelsedatum så det blir 18+ annars måste ni resetta och skit, jätte jobbigt =P http://www.asylum626.com/ Där har ni länken, varsegoda! (Ja, länken är uppe på dagens existenz, inga comments om det) EDIT: För er som är sugna på Hotel626 så finns det här http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0 Lade tråden i Allmänt eftersom inte en enda tomte är inne i webbspel i jämförelse med allmänt, vill sprida budskapet! Redigerat 2 December 2009 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Coolio. Tyckte Hotel 626 var alldeles för kort. Det här kanske kan fungera som en uppföljare? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 "A Snack Production" eh? Var det inte Doritos som gör sånna där chips som gjorde Hotellet? Skulle gissa på att det är en uppföljare jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Jao, det är samma tillverkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Vad fan, kommer mittiallt upp massor med små tv:n och han säger något "Don't you want to continue" men de går inte att klicka någonstans, efter en liten stund kommer de upp massa små bilder på andra människor och står något om jag vill skicka till min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) Lol. Mitt Firefox kraschade när laddningen var klar.Måste vänta igen på att det ska ladda <_< Redigerat 6 December 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Shit, det var faktiskt ganska läskigt :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Vad fan, kommer mittiallt upp massor med små tv:n och han säger något "Don't you want to continue" men de går inte att klicka någonstans, efter en liten stund kommer de upp massa små bilder på andra människor och står något om jag vill skicka till min vän.Är det slut när man kommer dit? Isf var spelet fan inte långt Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Tror man kan spela längre om man reggar sig via facebook eller twitter, har inte listat ut hur dock lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 jag gjorde de. fast de är inte längre typ(?) Hotel626 var bra allafall, så tack för den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Verkligen värt att pröva på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Tycker att spelet var väldigt kort fast man reggade sig via facbook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.