Hoppa till innehåll

Jolt I Kongkurs.


KuroKaktus

Rekommendera inlägg

Hej min pappa läste idag att jolt har gott i konkurs. Eller ja dom som gör jolt. Förklarar vrf det inte finns jolt här längre.

Hur kan detta hända? Under DH säljs ju skitmycket jolt och så.

 

Men åter till det jag ville. Vad tycker ni om detta? Och nu när energidryck har blivit 15års gräns på, som många lanare (rätta mig om jag har fel) dricker.

 

 

Så vad tycker ni om detta? Tycker det är skit. (Dom som gjorde jolt kan ju inte dom råför men ja jag tycker det är synd).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Ganska jobbigt läge faktiskt, den drickan är nog den bästa dricken efter Coca Cola.

 

Men så är det, man får ta det som det kommer.

 

FridayPanda: Måste du rätta till honom? Det heter konkurs, men man förstår ändå vad han menar, så sluta upp med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FridayPanda: Måste du rätta till honom? Det heter konkurs, men man förstår ändå vad han menar, så sluta upp med det.

Lol, varför ska hon sluta med att rätta folk? Då lär han sig ju inte.

 

Någon rättning behövs inte enligt mig.

 

 

OnTopic: Synd om dem har gått i kk. Inte fr att jag någonsin har smakat den men synd fr dem som älskar den. Om jag glömmer "ö" ibland beror det på att ö:et på mitt tangentbord är knaousigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska jobbigt läge faktiskt, den drickan är nog den bästa dricken efter Coca Cola.

 

Men så är det, man får ta det som det kommer.

 

FridayPanda: Måste du rätta till honom? Det heter konkurs, men man förstår ändå vad han menar, så sluta upp med det.

Ge mig en vettig anledning till att jag inte ska det, Member.

 

OnT: Sorgligt, vad ska man dricka på LAN nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorgligt, vad ska man dricka på LAN nu då?

http://farm1.static.flickr.com/167/370942258_d70afcfca5.jpg

 

Ja fan, en kopp tjur-piss vore gott!

 

Tycker det är bra, nu slipper man stå framför kassan och bestämma sig om man vill ha Coca Cola eller Jolt.

Redigerat av Malker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...