Npoti Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 ngn som vet hur man ska sätta ut alla poäng för att får en riktigt fet tank? jag har precis börjat spela och jag har en känsla av att min "tank" inte e så bra xD. jag sätter ju bara ut mina skills huller om buller elr vad man nu ska säga xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Eh...det står ju tydligt vad alla saker gör. Att sätta magic på en tank är ju bara efterblivet. Sätt på HP och melee dmg. Har glömt vad de heter men du fattar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 (redigerat) Prioritera tankens Constitution över Strength, något annat krävs inte för att få en bra tank. Redigerat 3 December 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 3 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Eh...det står ju tydligt vad alla saker gör. Att sätta magic på en tank är ju bara efterblivet. Sätt på HP och melee dmg. Har glömt vad de heter men du fattar ändå.klart fan att jag inte satt i magic så efterbliven e jag inte xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/920668/58247 Där har du en bra tank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Nu är det dock ganska uppenbart att han är en warrior tank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Eftersom han verkar ha lagt på randomskills kanske det skulle vara bra med en ny karaktär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Eftersom han verkar ha lagt på randomskills kanske det skulle vara bra med en ny karaktär?men asså jag har mest satt i dex och strength. och inget i magic och så. men vafan ska jag mest satsa på då:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 fet = sjock xDöhh de stavas tjock-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Eftersom han verkar ha lagt på randomskills kanske det skulle vara bra med en ny karaktär?men asså jag har mest satt i dex och strength. och inget i magic och så. men vafan ska jag mest satsa på då:D Constitution Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 fet = sjock xDöhh de stavas tjock-.- Han är typ 10, han kan knappt stava sitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 7 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 fet = sjock xD öhh de stavas tjock-.- Han är typ 10, han kan knappt stava sitt namn hehe de märks:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.