Garone Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Skrivet 8 December 2009 Okej. Kan uttrycka mig bättre i framtiden då :) Men när de gäller just WW2 spel, gillar jag realism. Inte att en person går emot hela Nazi Tyskland i Paris. Och typ tar 200 bullets innan man dör. Och trasigt stealth system. Och rätt korkad AI. Verkardet som :) Hur känns vapnerna, bra, dåligt? Har dom bra ljud o.s.v.? Vapnena känns bra, speciellt dynamit och kniven. Vapenljudet är helt ok. Inget man lägger märke till att det är ovanligt bra eller dåligt. Man dör ganska snabbt när folk skjuter på en. Citera
Garone Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Skrivet 8 December 2009 finns det cover system? Ja, och det är faktiskt automatiskt! Om man står i till exempel ett vakttorn så kommer Sean automatiskt ta skydd när man inte siktar. Citera
GangstaLean Skrivet 8 December 2009 Rapport Skrivet 8 December 2009 har inte hörtallas om det, ska googla Citera
GangsterTwist Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 finns det cover system? Ja, och det är faktiskt automatiskt! Om man står i till exempel ett vakttorn så kommer Sean automatiskt ta skydd när man inte siktar. Okey, that I didn't know.Men är de inte kanske lite jobbigt ifall man inte vill ta cover då? Och ifall man vill ta cover, sen inte, men sen ta cover igen. klickar man någonstans då elller :S Citera
GangsterTwist Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Checka in detta: http://www.eurogamer.net/articles/digitalf...r-aa-blog-entry "The PS3 rendition of Pandemic's The Saboteur is different though. It's special. It's trying something new that's never been seen before on console, or indeed PC, and its results are terrific. In a best-case scenario you get edge-smoothing that is beyond the effect of 16x multi-sampling anti-aliasing, effectively delivering an effect better than the capabilities of high-end GPUs without crippling performance. Compare and contrast with Xbox 360 hardware, which tops out at 4x MSAA. " The Saboteur on 360 has no anti-aliasing, making it a good comparison point up against the PS3 version with its new edge-smoothing technique. The difference in lighting, along with other matters, is something we'll cover in the next Face-Off. NICE Citera
Gäst Jiyu Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Checka in detta: http://www.eurogamer.net/articles/digitalf...r-aa-blog-entry "The PS3 rendition of Pandemic's The Saboteur is different though. It's special. It's trying something new that's never been seen before on console, or indeed PC, and its results are terrific. In a best-case scenario you get edge-smoothing that is beyond the effect of 16x multi-sampling anti-aliasing, effectively delivering an effect better than the capabilities of high-end GPUs without crippling performance. Compare and contrast with Xbox 360 hardware, which tops out at 4x MSAA. " The Saboteur on 360 has no anti-aliasing, making it a good comparison point up against the PS3 version with its new edge-smoothing technique. The difference in lighting, along with other matters, is something we'll cover in the next Face-Off. NICE Vi vet redan att PS3 har "smoothare" grafik. Citera
GangsterTwist Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Läs kanske innan du postar nästa gång :) Citera
Garone Skrivet 9 December 2009 Författare Rapport Skrivet 9 December 2009 Checka in detta: http://www.eurogamer.net/articles/digitalf...r-aa-blog-entry "The PS3 rendition of Pandemic's The Saboteur is different though. It's special. It's trying something new that's never been seen before on console, or indeed PC, and its results are terrific. In a best-case scenario you get edge-smoothing that is beyond the effect of 16x multi-sampling anti-aliasing, effectively delivering an effect better than the capabilities of high-end GPUs without crippling performance. Compare and contrast with Xbox 360 hardware, which tops out at 4x MSAA. " The Saboteur on 360 has no anti-aliasing, making it a good comparison point up against the PS3 version with its new edge-smoothing technique. The difference in lighting, along with other matters, is something we'll cover in the next Face-Off. NICE Woot, jag märkte faktiskt detta... Det var otroligt lite jaggies och FPS drops för att vara ett öppet sandbox spel. ( Infamous t.ex har extremt många jaggies. ) Citera
GangsterTwist Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Nice. Jag tror vi lär se många utvecklare använda detta i framtiden. Grafikerna kommer bli skarpare osv. Jag gillar det stort. Citera
360Xbox Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Skrivet 9 Januari 2010 Nice den där bilden. Men tycker det är ganska mörkt på PS3. Skulle åkt till Umeå för 2 dagar sen men det blev inte av, skulle köpt The Saboteur då. :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.