Ganon Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Vart och hur får man Eon mail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Vart och hur får man Eon mail. det undrar jag oxå :huh: Är det någon som vet :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Eon Mail..vad e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_pokemon_master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 jag har eon mail men vet inte vad jag ska göra med det. Vissa säger att man ska göra någonting med eon mail sen får man en GS BAll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_pokemon_master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 eon mail får man när man gör mystery gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 hur är man säker på att man får den. om ni undrar ska man lämna den till en snubbe i goldenrood pkmn center :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_pokemon_master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 vadå jag är inte säker tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 eon mail får man när man gör mystery gift vad då gör mystery gift? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 mystery gift finns inte :angry: :blink: :( <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 mystery gift finns inte :angry: :blink: :( <_< jo det gör det. precis när du startat gameboyet så står det continue, new game, option och Mystery gift. om du rikter den lilla svarta plastbiten som sitter åvanför ditt game boy till ett annat pkmn spel och trycker på mysery gift samtidigt. så får ni en sak av varandra <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 skoja bara flt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 hur gör man mystery gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg