halopro96 Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 hej! jag ska snart köpa en ny dator här är den det står fri uppgradering av windows 7.. hur går de till??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Den har Windows Vista men du får med en gratis uppdatering till Windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Den har Windows Vista men du får med en gratis uppdatering till Windows 7.hur gör man för att uppdatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Det följer troligtvis med en uppgraderingsskiva med Windows 7. Det ska bara vara att sätta i skivan, boota med den och uppgradera till Windows 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Man behöver inte ens boota. Det är som att installera ett spel ungefär. Åtminstone i början. Men såklart kan man boota om man känner för det, men man förlorar bara lite tid på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 boota?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Stoppa in skivan och starta om datorn med skivan redan inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 "Fri" är ett ord som företag brukar använda så man tror att det är gratis, men det egentligen inte är det. Det står dessutom "Adminastriv avgift och frakt kan tillkomma", så jag tycker du ska säkerhetskolla så att W7 är gratis och hur stor den här administriva avgiften och frakten är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Du stoppar in skivan och följer instroktionerna, klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 "Fri" är ett ord som företag brukar använda så man tror att det är gratis, men det egentligen inte är det. Det står dessutom "Adminastriv avgift och frakt kan tillkomma", så jag tycker du ska säkerhetskolla så att W7 är gratis och hur stor den här administriva avgiften och frakten är.sååååå jag kommer inte få w7 gratis? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Ring och fråga dem sa jag. Antagligen inte helt gratis eftersom de skriver "Adminastriv avgift och frakt kan tillkomma". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 (redigerat) Du betalar bara för att få Windows 7 skivan packad i en låda och få den hemskickad, det går antagligen loss på 100 kr. Inget annat. http://www.acer.com/windows7upgrade/ Redigerat 5 December 2009 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.