GangsterTwist Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Har ni hört rykterna om att Sony kommer införa Premium Service. Fan vad dåligt.. Fast jag hörde att köra online osv kommer fortfarande vara gratis. Men man vet ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 So what? Det som är gratis nu kommer sjävklart vara gratis även fast en Premium Service släpps. Sen får man ju välja själv om man vill betala för extra förmåner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Vad kommer Sony lägga till som de tänker ta betalt för då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Ingen som vet. Tror inte ens att Sony har utannonserat att det kommer en betaltjänst ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Vad kommer Sony lägga till som de tänker ta betalt för då? Ingen aning. Och det är bara funderingar, inget säkert. Men allt som är gratis nu kommer vara gratis då också har dem också sagt (som också påpekats tidigare :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) Jag gissar på att demos och sånt kommer släppas till "Premium" tidigare än för andra, om det nu kommer något premium... http://www.gamespot.com/news/6240938.html?...adlines;title;4 btw Redigerat 6 December 2009 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 så kan det kanske vara. Om så är fallet så är det inte så farligt.. Vi i EU är vana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Skulle satsa på diverse filmservice:ar som har börjat släppas till ps3 och xbox360 samt Qore som varit betaltjänst sedan länge. Kommer säkert mer men det är alla fall en start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Demos ska väl inte kosta att få köra. Det tar ju bort hela syftet av ett demo. Även om man får de senare liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 En NY service? Hmm... Skulle dom satsa på lite mer exklusiv musik då kanske? Det är ju såklart gratis, och enkelt att kopiera själv, men för dom som använder ps3:an som mediacenter kan det ju vara tänkbart? Typ spotify till ps3? :huh: Eller så har jag helt fel... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 En NY service? Hmm... Skulle dom satsa på lite mer exklusiv musik då kanske? Det är ju såklart gratis, och enkelt att kopiera själv, men för dom som använder ps3:an som mediacenter kan det ju vara tänkbart? Typ spotify till ps3? :huh: Eller så har jag helt fel... ^_^ Man kan streama spotify över PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 tänker ens nån här betala? jag kommer nog inte göra det för bara några saker.men om det är nåt coolt kanske då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.