Fjeddo Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) Hejsan! I den här tråden tänkte jag att man ska lägga upp sin musik. Tycker att det skulle vara kul att få lyssna på andras musik. Jag har inte kunnat spela in någon musik, bara gjort den i Guitar Pro. Det här är en rocklåt som jag och min kompis har gjort, men annars gör jag mest lugn musik. Den är inte riktigt klar, har även bara hunnit lägga till två instrument, gitarr och trummor. Säg gärna vad ni tycker. Jag vet att det låter förjävligt i Guitar Pro. Här kommer länken: *Gammal Länk* Redigerat 30 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) lägg filen i en .rar och ladda upp den på http://www.mediafire.com/ Redigerat 6 December 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 lägg filen i en .rar och ladda upp den på http://www.mediafire.com/Kan inte så mycket om sånna här saker... Hur ska jag föra den till .rar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 har du winrar? i så fall är det bara att högerklicka på filen och ta add to [filens namn].rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Lägga upp? vad menar du? Att ge en sida som andra ska gå in på och se vad du lyssnar på elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Lägga upp? vad menar du? Att ge en sida som andra ska gå in på och se vad du lyssnar på elr? Egengjord musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) har du winrar? i så fall är det bara att högerklicka på filen och ta add to [filens namn].rarTack, ska snart lägga upp den EDIT: *Gammal Länk* Redigerat 30 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Jag överväger att kasta upp något. Ska rota fram något dugligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Jag kommer med något snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Okej, vad tyckte ni om min då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Okej, vad tyckte ni om min då? fan är det för .fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 min brors band ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.