Legolasswe Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 (redigerat) Jag letar efter ett nytt tangentbord,det jag har nu ser ungefär ut så här http://lh3.ggpht.com/_oFRRSFlpKJQ/SmkL4qBj9eI/AAAAAAAAAC4/LTzbD43Vsac/s512/keyboard%20mod%20001.jpg Ska användast mest till att skriva och spela.Jag tycker inte om såna jätte platta tangenter,dem är jobbiga att skriva med. Ingen budget än,men får spara ihop till något :). Redigerat 7 December 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Tangentbord är inte så viktigt, en del föredrar sånna där äldre tangentbord. Dra till närmaste affär och prova ut några tangentbord. Det är möjligt att du kommer vilja ha kvar det du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Jag letar efter ett nytt tangentbord,det jag har nu ser ungefär ut så här http://lh3.ggpht.com/_oFRRSFlpKJQ/SmkL4qBj9eI/AAAAAAAAAC4/LTzbD43Vsac/s512/keyboard%20mod%20001.jpg Ska användast mest till att skriva och spela.Jag tycker inte om såna jätte platta tangenter,dem är jobbiga att skriva med. Ingen budget än,men får spara ihop till något :). Alternativ 1: Tangentbord för ca 1800:- (Gamer) Alternativ 2: Tangentbord för ca 200:- (Normal person) Alt. 2 är tangentbord som brukar följa med när man köper datorer o.s.v. Är precis vad man föredrar mest. Om du inte spelar jättemycket skulle jag rekommendera alt. 2, lite plastigt, men duger gott och väl om man bara spelar någon timme om dagen i snitt. Dessutom vänjer man sig vid ett tangentbord och efter ett tag märker man inte hur dåligt det är så att säga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=1462093 billigt. Men bra vet jag inte :P Eller: http://www.razerzone.com/gaming-keyboards/razer-arctosa/ dyrt men razer gör bra grejer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Igentligen funkar det med vilket som helst! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 (redigerat) Igentligen funkar det med vilket som helst! :P beror på vad du gör eftersom att med vissa tangentbord så kan du bara trycka in några tangenter samtidigt och med andra fler knappar;) testa att hålla in båda skift tangenterna och sedan skriva "The quick brown fox jumps over the lazy dog" resultat med G11: THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG Redigerat 7 December 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Jag letar efter ett nytt tangentbord,det jag har nu ser ungefär ut så här Kan man få ditt gamla tangentbord då? Jag älskar dom gamla tangentborden. Dom nya är så vidriga att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Igentligen funkar det med vilket som helst! :P beror på vad du gör eftersom att med vissa tangentbord så kan du bara trycka in några tangenter samtidigt och med andra fler knappar;) testa att hålla in båda skift tangenterna och sedan skriva "The quick brown fox jumps over the lazy dog" resultat med G11: THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG hehe helt oförståligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 resultat med G11: THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGkonstigt, jag har G15 men fick bara THEQCKBRWFXJVERTHELAZYG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 THE UICK O O JUPS OE THE LY DO woo, windows default Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG... (Bärbar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.