GangstaLean Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Hej! Ja vad önskar ni er? själv har jag inte kommit på något. Det finns redan ett sådant här forum, fast det är bara om spel, så lås inte denna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Finns redan en likadan tråd: http://www.fuska.se/forum/Nu_Aer_Det_Jul_Igen-t32772.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 HAHA jag sa precis att den andra tråden e om spel lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 HAHA jag sa precis att den andra tråden e om spel lol Grundtanken är väl det, men det är användningen jag själv brukar gå efter. Den här tråden är för lik den andre och kommer därför låsas. Om du nu vill skriva att du inte kommit på något kan du lika gärna göra det i den andra tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Jag har kommit på något, men det handlar om SPEL som den andra tråden. Det är därför jag inte skriver det, och + har jag ändrat mig Nu ska jag bara vissa er något från den andra tråden: "Nu är det äntligen jul igen! laugh.gif Önskelistorna skrivs väll för fullt antar jag. Jag önskar mig själv den nya ps2:an och en hel del bra spel till det. Även lite xbox spel. >Det jag undrar är vad det står på era önskelistor som ska ha med spel att göra."< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Man skriver allt man önskar sig i andra tråden -.- Anledningen till att så många skriver om tv-spel är att detta är ett spelforum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 asså shit, vem anmäler alltid hans trådar? Ja, kanske ett stor hårdisk. ett bättre graffekort. och spel! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Det är luxaxix som försöker vara moderator, fast det inte ens e nära Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Det är luxaxix som försöker vara moderator, fast det inte ens e näraHaha ;) durå, vafan önskar du dej? Låter som en p4 med ett stort hopp inför julen.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Det är luxaxix som försöker vara moderator, fast det inte ens e näraHaha ;) durå, vafan önskar du dej? Låter som en p4 med ett stort hopp inför julen.. :D Haha nä, vet inte, vill bli inspererad lite ;) xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Det är luxaxix som försöker vara moderator, fast det inte ens e nära Som jag redan sagt så har inte jag anmält den andra tråden. För det andra så "leker inte jag moderator", utan stör mig bara otroligt på alla P12:or som ska spamma ut egna trådar för att få Fuskamynt eller vad man nu får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Gangstalean, måste du göra 10 trådar per dag där hälften är onödiga och andra hälften finns redan, det är riktigt jobbigt, speciellt när du får en p12 stämpel så är det ju bara pinsamt för dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg