ELF Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Har förövrigt påbörjat ett nytt projekt nu.Som handlar om vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 En påhittad videobutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 En påhittad videobutik.Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Har börjat använda mig lite smått av CSS till den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 På bilder så borde du ta bort den blåa ramen runt bilderna. ser fult ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 (redigerat) CrazyCake: Problemet är att jag inte vet hur jag ska göra. border="0" funkar inte och jag kan inte komma på något annat. EDIT: Har fixat lite med bilder och länkar på sidan nu. Kommer antagligen inte fler updates på den från och med nu. Redigerat 13 December 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 "BORDER = 0" Funkar utmärkt, Det är du som gör fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 "BORDER = 0" Funkar utmärkt, Det är du som gör fel. Ifall du hade kollat på hemsidan igen hade du sett att jag fixat det. Dessutom funkar det inte så som du skrev det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 "BORDER = 0" Funkar utmärkt, Det är du som gör fel.Nej :P border="0" Funkar utmärkt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Sidan ser rätt bra ut, men som dom andra sa border 0 funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Men som jag redan har sagt så har jag använt border="0" så mycket jag behöver. Har editat första inlägget med mitt nya projekt. www.ynkel.comuv.com Mitt nya projekt börjar närma sig sitt slut men jag har lyckats få lite problem även här. Eftersom jag måste vara klar tills onsdag blir jag väldans glad för snabb hjälp :P De två nedersta länkarna i menyn vill inte fungera trots att jag har rätt url. Om ni ser något fel där kan ni ju hojta till. När man har tryckt in på topp 5, dör menyn helt, någon som kan komma på varför? Andra förslag och kommentarer uppskattas såklart även på denna sida. SIDAN: Ynkels video! Creds till Arako som gjorde logotypen uppe till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Ynkel ser bra ut. Men vad menar du med att menyn dör efter att man har klickat på topp-5? Jag märker inget konstigt i IE 8. Har du fixat buggen? Redigerat 25 December 2009 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.