Gäst Fender Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Tryck på selcet på psp't sen tar du ISO mode på UMD driver eller vad det heter. Om inte det funkar ta då SONY på umd drive. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Ja men om man tryckerdär förändrar den bara formaten man ska avläsa, asså när jag lägger in mitt psx spel i game mappen, å finns den inte alls i mitt psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Ja men om man tryckerdär förändrar den bara formaten man ska avläsa, asså när jag lägger in mitt psx spel i game mappen, å finns den inte alls i mitt pspHar du ens custom firmware? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 ja klart, 5.00 m33-6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 ja klart, 5.00 m33-6Okay! Good, good. Jag vet faktiskt inte vad som kan vara felet... hm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 lägger du in ISO/CSO filen eller hela mappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 lägger du in ISO/CSO filen eller hela mappen?PSX spel är inte ISO eller CSO filer. Det består av en PBP-fil och en BIN-fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Aja det var så länge sen, men jag menade att jag undrar om han tar spel filerna eller hela mappen med t.e.x readme.txt filerna och allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 14 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 lol, så dum är jag inte, jag tar bara Filen, oh lägger in den i games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 lol, så dum är jag inte, jag tar bara Filen, oh lägger in den i gamesDå är du dum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 du ska ha hela mappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Inget snack om emulatorer, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg