Gäst 40200 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Missade hela skiten! :rolleyes:Du kan ju lyssna på radion igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hemligt, vi vill ju inte att han ska bli bannad igen, även om jag tycker det är rätt uppenbart.Varför blev "member" (vilket självklart är Darklight) bannad då? :o Jag blev inte bannad, jag sa åt Admin att ta bort min användare och då blir man permanent bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Lyssnade på inspelningen, väldigt oförberett, kan inte exakt begära mera då jag kan förstå att du inte har ett manus eller vet vilka som kommer ringa in och säga vad. Bra ljud på inspelningen i alla fall, glömde live spelningen. Lite problem med Skype, annars väldigt bra. Du vet hur man snackar och om det blir något fel vet du hur man kan pusha undan det utan konsekvenser. Hoppas på en gång till, ska försöka hänga med då och ringa in :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Lyssnade på inspelningen, väldigt oförberett, kan inte exakt begära mera då jag kan förstå att du inte har ett manus eller vet vilka som kommer ringa in och säga vad. Bra ljud på inspelningen i alla fall, glömde live spelningen. Lite problem med Skype, annars väldigt bra. Du vet hur man snackar och om det blir något fel vet du hur man kan pusha undan det utan konsekvenser. Hoppas på en gång till, ska försöka hänga med då och ringa in :) . Lyssnade du på hela inspelningen? Om du gjorde det så säger jag bara Nice. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Jag förväntade mig att fler folk skulle ringa in. Hade förberett med frågor och musik och några små idéer men inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.