WASD Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Tänk på att de som upplevt spöken vet att det finns, medan ni som inte gjort det bara kan bara tro att de finns/inte finns. Därför bör man vara "open minded" om sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Jag tror inte på övernaturliga fenomen. Inte fören de är bevisat av en väldig pålitlig källa. Som NASA, fast kanske inte just NASA men de som sysslar med sånt. Ni fattar.. Om jag inte tror på något, men säger att jag väntar på bevis, så är jag open minded.. ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Ja det är bra. Men det kommer antagligen inte komma så mycket bevis under din livstid, att lyssna på personer som har upplevt det är det bästa bevisen du kan få idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 nej, tror på det när jag ser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Ja det är bra. Men det kommer antagligen inte komma så mycket bevis under din livstid, att lyssna på personer som har upplevt det är det bästa bevisen du kan få idag.Går och ringer ghostbusters då :D Men även om det finns människor som sett spöken, så finns det också "fler" människor som ljuger om att dom sett spöken. Och då blir de jobbigt för dom få antal som kanske faktist har sett spöken, att övertyga såna som mig som hört, läst, sett massa bullshit angående det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 (redigerat) Omöjligt att säga vilka som ljuger och inte, och vilka det finns mest av. Och då blir de jobbigt för dom få antal som kanske faktist har sett spöken, att övertyga såna som mig som hört, läst, sett massa bullshit angående det. Det är därför man är open-minded och lyssnar på alla ur en opartisk synvinkel. Om du och någon som upplevt spöken pratar och du säger "du har fel" och "det är omöjligt" hela tiden är det klart det blir jobbigt för honom att prata om det. Redigerat 11 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Nej jag tror inte på spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Omöjligt att säga vilka som ljuger och inte, och vilka det finns mest av. Och då blir de jobbigt för dom få antal som kanske faktist har sett spöken, att övertyga såna som mig som hört, läst, sett massa bullshit angående det. Det är därför man är open-minded och lyssnar på alla ur en opartisk synvinkel. Om du och någon som upplevt spöken pratar och du säger "du har fel" och "det är omöjligt" hela tiden är det klart det blir jobbigt för honom att prata om det. Jag men jag menade att man vet ju inte hur många antal som ljuger och hur många antal som faktist talar sanning. de är många som ljuger dock, och tjänar pengar på folk på de visen. och jag säger aldrig de är omöjligt eller sådant. jag är väldigt open minded :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Nej. Spöken finns inte. Tror inte på medier eller folk som säger att spöken finns. Ett sätt att tjäna pengar på folks rädslor och nyfikenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Tänk på att de som upplevt spöken vet att det finns, medan ni som inte gjort det bara kan bara tro att de finns/inte finns. Därför bör man vara "open minded" om sånt här.De som upplevt?spöken, tänk 1 minut. tänk efter hur jäkla verkligt låter det med svävande lik typ? Nej, juste. dom som har ''upplevt'' vill ofta ha uppmärksamhet eller så har dom en fet skruv lös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 (redigerat) Jag har själv upplevt övernaturliga fenomen som låter löjliga när "en vanlig person" tänker på dem. Det finns saker som dagens vetenskap inte klarar av att undersöka men det betyder inte att man ska förlöjliga dem. 3 olika teorier: Personer som säger att de upplevt spöken vill ha uppmärksamhet och pengar. Personer som säger att de upplevt spöken har bara upplevt hallucinationer. Personer som säger att de upplevt spöken har verkligen gjort det. Tro på en eller flera av dem eller hitta på nåt själv, ingen vet vad som är sant. Möjligen de som upplevt det på riktigt, om det finns några enligt dig. Redigerat 11 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Tänk på att de som upplevt spöken vet att det finns, medan ni som inte gjort det bara kan bara tro att de finns/inte finns. Därför bör man vara "open minded" om sånt här. Det finns folk som vet att Bill Gates är Antikrist också. That doesn't make it so. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.