0013 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Ja och möjligen du tycker det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag är inte hemme än, men min moster har en data :P Jo, detta verkar helt klart som en bra idé.. Oj, oj! Får JAG vara ledare? Då måste jag fårga, är alla sonic Ledarna överens om detta då? Så att ingen blir sur.. Du köpte forumet..Jag tykcer du ska va ledare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 leatherface e grymmare än sonic,knuckles,tails och alla andra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Vem f*n är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag är inte hemme än, men min moster har en data :P Jo, detta verkar helt klart som en bra idé.. Oj, oj! Får JAG vara ledare? Då måste jag fårga, är alla sonic Ledarna överens om detta då? Så att ingen blir sur.. Mm du borde nog vara ledare du betalade ju forumet som Silver Star sa. Och jag undrar också vem letherface är :blink: Dessutom finns det inga som är böttre än sonic och dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jo. Pokémon! Men det hör inte hit. Jo Knux kommer imorrn innan 22.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Nä. Sonic är mycket bättre än Pokémon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Ozoon håller nog med. Men bestäm nu när Knux är online. plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Beslutet är ju klart nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 OK ni som vill vara med skirv ett PM till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Får jag vara med i Forumet då? Undrar det samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.