Northwest Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 kan någon tipsa om ett BRA program som kopierar med bra kvalitet både på bild och ljud,helst gratis också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Varför ska du kopiera filmer från DVD för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Du vet att det är olagligt även fast du kopierar för eget bruk va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 (redigerat) jag ska ha dom på ipoden,dom programmen jag har suger,förutom ett men trial versionen går ut snart. skit samma om det är olagligt. Redigerat 12 December 2009 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 man får väl inte prata om pirat kopiering i forumet eller? eller gällde det bara nerladdningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 jag ska ha dom på ipoden,dom programmen jag har suger,förutom ett men trial versionen går ut snart. skit samma om det är olagligt. Ladda ner programmet som du har trial på från the pirate bay då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 jag ska ha dom på ipoden,dom programmen jag har suger,förutom ett men trial versionen går ut snart. skit samma om det är olagligt. Ladda ner programmet som du har trial på från the pirate bay då? OLAGLIGA MÄNNISKA! Ska anmäla dig till polisen!Nej men xD ONT: Här finns några program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Läs reglerna, det får inte förekomma något snack om piratkopiering i forumen. §3.7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 jag ska ha dom på ipoden,dom programmen jag har suger,förutom ett men trial versionen går ut snart. skit samma om det är olagligt. Ladda ner programmet som du har trial på från the pirate bay då? OLAGLIGA MÄNNISKA! Ska anmäla dig till polisen!Nej men xD ONT: Här finns några program. jag har googlat fler gånger,har testat typ 20 olika program men man måste köpa full versionen för att det ska bli bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 •§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg