Gäst Jiyu Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 (redigerat) Snart är år 2010 här och precis som 2009 har Playstation 3 en lovande lista med exklusiva spel: God of War 3 Final Fantasy Versus XIII White Knight Chronicles Grand Turismo 5 Heavy Rain MAG Agent Final Fantasy XIV (om det hinner komma innan 2010 är slut) The Last Guardian L.A. Noire Och sedan kommer det säkert komma fler, men de blir inte annonserade förens E3, antagligen. Så vad tycker ni om dessa spelen? Diskutera. PS. Ni får säga till om jag glömt nåt spel. Redigerat 13 December 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 (redigerat) mag såklart och god of war 3 Redigerat 12 December 2009 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Du kan nog ta bort Quantum Theory för det blev multi för xbox360 (som vanligt...). Så lägger du till agent som vi hoppas på innan 2010 :) Spelväg så är det väll GoW3, GT5 samt Heavy Rain man längtar mest till. Självklart Versus också men jag tvivlar på release innan 2011. Annars är det väl betygen som räknas om jag ska köpa fler titlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Du kan nog ta bort Quantum Theory för det blev multi för xbox360 (som vanligt...). Så lägger du till agent som vi hoppas på innan 2010 :) Spelväg så är det väll GoW3, GT5 samt Heavy Rain man längtar mest till. Självklart Versus också men jag tvivlar på release innan 2011. Annars är det väl betygen som räknas om jag ska köpa fler titlar. Shit, såg det nu >_> Nu kommer detta spelet bli nersmutsat av 360 grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Du kan nog ta bort Quantum Theory för det blev multi för xbox360 (som vanligt...). Så lägger du till agent som vi hoppas på innan 2010 :) Spelväg så är det väll GoW3, GT5 samt Heavy Rain man längtar mest till. Självklart Versus också men jag tvivlar på release innan 2011. Annars är det väl betygen som räknas om jag ska köpa fler titlar. Shit, såg det nu >_> Nu kommer detta spelet bli nersmutsat av 360 grafik. Roligt att du säger det med tanke på att grafiken är i stort sett likadan som till PS3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 (redigerat) Du kan nog ta bort Quantum Theory för det blev multi för xbox360 (som vanligt...). Så lägger du till agent som vi hoppas på innan 2010 :) Spelväg så är det väll GoW3, GT5 samt Heavy Rain man längtar mest till. Självklart Versus också men jag tvivlar på release innan 2011. Annars är det väl betygen som räknas om jag ska köpa fler titlar. Shit, såg det nu >_> Nu kommer detta spelet bli nersmutsat av 360 grafik. Roligt att du säger det med tanke på att grafiken är i stort sett likadan som till PS3... Jiyu har delvis rätt. Redigerat 12 December 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Du kan nog ta bort Quantum Theory för det blev multi för xbox360 (som vanligt...). Så lägger du till agent som vi hoppas på innan 2010 :) Spelväg så är det väll GoW3, GT5 samt Heavy Rain man längtar mest till. Självklart Versus också men jag tvivlar på release innan 2011. Annars är det väl betygen som räknas om jag ska köpa fler titlar. Shit, såg det nu >_> Nu kommer detta spelet bli nersmutsat av 360 grafik. Roligt att du säger det med tanke på att grafiken är i stort sett likadan som till PS3... Jiyu har delvis rätt. Så...PS3 har bättre grafik än 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Du kan nog ta bort Quantum Theory för det blev multi för xbox360 (som vanligt...). Så lägger du till agent som vi hoppas på innan 2010 :) Spelväg så är det väll GoW3, GT5 samt Heavy Rain man längtar mest till. Självklart Versus också men jag tvivlar på release innan 2011. Annars är det väl betygen som räknas om jag ska köpa fler titlar. Shit, såg det nu >_> Nu kommer detta spelet bli nersmutsat av 360 grafik. Roligt att du säger det med tanke på att grafiken är i stort sett likadan som till PS3... Jiyu har delvis rätt. Så...PS3 har bättre grafik än 360? Läs lite i tråden: "The Saboteaur". Och ja, jag tycker PS3 har bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Du kan nog ta bort Quantum Theory för det blev multi för xbox360 (som vanligt...). Så lägger du till agent som vi hoppas på innan 2010 :) Spelväg så är det väll GoW3, GT5 samt Heavy Rain man längtar mest till. Självklart Versus också men jag tvivlar på release innan 2011. Annars är det väl betygen som räknas om jag ska köpa fler titlar. Shit, såg det nu >_> Nu kommer detta spelet bli nersmutsat av 360 grafik. Roligt att du säger det med tanke på att grafiken är i stort sett likadan som till PS3... Jiyu har delvis rätt. Så...PS3 har bättre grafik än 360? Ja... Det var konstaterat redan när PS3 kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Du kan nog ta bort Quantum Theory för det blev multi för xbox360 (som vanligt...). Så lägger du till agent som vi hoppas på innan 2010 :) Spelväg så är det väll GoW3, GT5 samt Heavy Rain man längtar mest till. Självklart Versus också men jag tvivlar på release innan 2011. Annars är det väl betygen som räknas om jag ska köpa fler titlar. Shit, såg det nu >_> Nu kommer detta spelet bli nersmutsat av 360 grafik. Roligt att du säger det med tanke på att grafiken är i stort sett likadan som till PS3... Jiyu har delvis rätt. Så...PS3 har bättre grafik än 360? Nej, men 360 håller tillbaka multiplat spel till PS3 ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Men vi ska väl inte börja snacka om det där nu igen vafan. Alla vet ju ps3 har bättre grafik xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Men vi ska väl inte börja snacka om det där nu igen vafan. Alla vet ju ps3 har bättre grafik xD I sina exklusiva titlar ja. 360 brukar ha bättre grafik ( om man jämför petnoga... ) än PS3 i multiplatforms spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.