Gäst CrazyCake Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 (redigerat) Tjenare! Har gjort en hemsida till clanen jag är med och skapat cs 1.6 clan. Vill bara veta vad ni tycker om den, Visst det är inget underverk men är ganska nöjd med den om man jämför med min gamla! www.kiu.netai.net Redigerat 12 December 2009 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Ändå fett, hallå, kan jag va med i clanen? Jag heter lbj123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Nej, Clanen är redan full som man kan se på Medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Nej, Clanen är redan full som man kan se på Medlemmar.Brukar man inte ha mer medlemmar om för att t.ex. spela mer PCWn och inte bara ha 1 lag som kan spela pcw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Nej, Clanen är redan full som man kan se på Medlemmar.Brukar man inte ha mer medlemmar om för att t.ex. spela mer PCWn och inte bara ha 1 lag som kan spela pcw. Man brukar ha reservspelare, Och vi har 2 stycken sådana.Det räcker gott och väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Vad dyster man blir när man går in på sidan. :/ tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Tjenare! Har gjort en hemsida till clanen jag är med och skapat cs 1.6 clan. Vill bara veta vad ni tycker om den, Visst det är inget underverk men är ganska nöjd med den om man jämför med min gamla! www.kiu.netai.net Sidan ser hemsk ut. Ingen logo, två-tre färger. Nej, Clanen är redan full som man kan se på Medlemmar. Brukar man inte ha mer medlemmar om för att t.ex. spela mer PCWn och inte bara ha 1 lag som kan spela pcw. Om man nu satsar på e-Sport 2010. Vad dyster man blir när man går in på sidan. :/ tråkig. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Sidan ser förfärlig ut. Menyn, färgerna och för att inte tala om bilden i main boxen. Bättre kan du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Vad dyster man blir när man går in på sidan. :/ tråkig. +1 btw så hoppas jag inte ni var seriös när ni skrev att ni droppade för att dom körde mr15 och att det var oseriöst då man oftast lirar mr15 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Riktigt grå och tråkig sida. Försök ha lite gladare och mer cs anpassade färger. Kanske en bannern där hela klanen är med på bild ingame? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Vad dyster man blir när man går in på sidan. :/ tråkig. +1 btw så hoppas jag inte ni var seriös när ni skrev att ni droppade för att dom körde mr15 och att det var oseriöst då man oftast lirar mr15 :S Nej, Vi droppade för att dem började tka varandra, någon droppade och så. Aa sidan är tråkig, Men ska försöka fixa de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Tycker ni borde bli lite bättre innan ni skapar en klan hemsida :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.