Gäst Golden Star Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 är er bamba bra?vår är gankska bra fast det tillhör ett ålderdomshem så det är en massa gamlingar där,och ibland kan det vara lite störande! :angry: men annars är det bra! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Vad är bamba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag föredrar att säga matsal för bamba låter som nån sjuk trumma eller nåt. Men visst. Det är väl bra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 vad är bamba för nånting?????????? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 matsal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag föredrar att säga matsal för bamba låter som nån sjuk trumma eller nåt. Men visst. Det är väl bra där. Mm precis.Det låter ju lite konstigt o säga:Nu ska ja gå o äta i "bamba" liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (Imaginary @ 16/04-2004 20:56:46) Jag föredrar att säga matsal för bamba låter som nån sjuk trumma eller nåt. Men visst. Det är väl bra där. Mm precis.Det låter ju lite konstigt o säga:Nu ska ja gå o äta i "bamba" liksom. fasst man kan typ säga att bamba e nått annat ord för matsal fasst i min skola säger man bamba... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Man brukar väll säga bamba i Göteborg... är du dår ifrån Auto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Göteborg står den i hans profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 är er bamba bra?vår är gankska bra fast det tillhör ett ålderdomshem så det är en massa gamlingar där,och ibland kan det vara lite störande! :angry: men annars är det bra! :rolleyes: Äta ibland dem från ålderdomshemet..Trevligt? Och vibrukar säga "bamba" fasten det låter knäppt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 vi säger matsal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 ja,jag bor i Gbg i vår matsal står det resturang!konstigt...http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/blackeye/readingdarkorange.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.