GangstaLean Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 (redigerat) Hej! Vill bara se hur många som är intresserade av skateboard här på fuska. Själv har jag en fattig för 200 på toys-r-us... Men ska få en komplett Darkstar bräda, 900 spänn i julklapp. Här ää länken till brädan jag ska köpa: http://www.streetlab.nu/product.php?pid=6898 Redigerat 13 December 2009 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 (redigerat) Självbyggd skateboard, kommer inte ihåg märket på allt, dock är själva brädan från element. Btw, oj 900 spänn brädan på min kostade 900 spänn. Redigerat 13 December 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag ville köpa allt separat, fast det skulle bli ca 2000 spänn då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag ville köpa allt separat, fast det skulle bli ca 2000 spänn då.... Kan du åka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Åkte som fasen i 5an, 6an, slutade sen. Hade en elementbräda, Bam Margeratruckar, och, ehm, kommer inte ihåg vad det var för hjul. Sålde den för 1k :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Klart jag kan åka! :lol: Annars skulle jag typ inte skapa denna tråden! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Foundationbräda bullet truckar bullet hjul och så har jag glömt bort kullagret. Den är köpt på Hollywood för 1500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wtfdude Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Tony hawks signerade bräda specialjord till mig av bam margera i kåfivber Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Varför i helvette köper ni små p12or dyra brädor när ni inte ens kan köra en ollie? Jag har haft många brädor i mitt liv men inte lagt ut mer än 500kr på en bräda även fast jag tävlar och anser mig själv som riktigt duktig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Varför i helvette köper ni små p12or dyra brädor när ni inte ens kan köra en ollie? Jag har haft många brädor i mitt liv men inte lagt ut mer än 500kr på en bräda även fast jag tävlar och anser mig själv som riktigt duktig -.- Låt dom köpa dyra brädor om dom vill, antagligen kan dom inget om skating fast vill endå se proffsi ut som nybörjare. Själv har jag aldrig åkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskPJ Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 (redigerat) Varför i helvette köper ni små p12or dyra brädor när ni inte ens kan köra en ollie? Jag har haft många brädor i mitt liv men inte lagt ut mer än 500kr på en bräda även fast jag tävlar och anser mig själv som riktigt duktig -.- Men jag kan ju ollie. Jag är 11 och min bräda kostar 1400:- :o Redigerat 19 Mars 2010 av FuskPJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Varför i helvette köper ni små p12or dyra brädor när ni inte ens kan köra en ollie? Jag har haft många brädor i mitt liv men inte lagt ut mer än 500kr på en bräda även fast jag tävlar och anser mig själv som riktigt duktig -.- Jag kan ollie! Ägd! :P Jag tror han känner sig ägd... Lär dig läsa mellan raderna, så ser du kanske hans poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.