Hoppa till innehåll

Skateoards


GangstaLean
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Vill bara se hur många som är intresserade av skateboard här på fuska.

Själv har jag en fattig för 200 på toys-r-us... Men ska få en komplett Darkstar bräda, 900 spänn i julklapp.

Här ää länken till brädan jag ska köpa: http://www.streetlab.nu/product.php?pid=6898

Redigerat av GangstaLean
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Självbyggd skateboard, kommer inte ihåg märket på allt, dock är själva brädan från element.

Btw, oj 900 spänn brädan på min kostade 900 spänn.

Redigerat av 40200
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Varför i helvette köper ni små p12or dyra brädor när ni inte ens kan köra en ollie?

Jag har haft många brädor i mitt liv men inte lagt ut mer än 500kr på en bräda även fast jag tävlar och anser mig själv som riktigt duktig -.-

Låt dom köpa dyra brädor om dom vill, antagligen kan dom inget om skating fast vill endå se proffsi ut som nybörjare.

Själv har jag aldrig åkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Varför i helvette köper ni små p12or dyra brädor när ni inte ens kan köra en ollie?

Jag har haft många brädor i mitt liv men inte lagt ut mer än 500kr på en bräda även fast jag tävlar och anser mig själv som riktigt duktig -.-

Men jag kan ju ollie. Jag är 11 och min bräda kostar 1400:- :o Redigerat av FuskPJ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför i helvette köper ni små p12or dyra brädor när ni inte ens kan köra en ollie?

Jag har haft många brädor i mitt liv men inte lagt ut mer än 500kr på en bräda även fast jag tävlar och anser mig själv som riktigt duktig -.-

Jag kan ollie! Ägd! :P

 

Jag tror han känner sig ägd...

Lär dig läsa mellan raderna, så ser du kanske hans poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...