TheGreatest Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Invitar dig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag skulle vilja vara med i din grupp om det går bra. Eller måste någon bjuda in mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Någon måste bjuda in dig. Är inte så svårt att bli inbjuden då i princip alla har invite :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Då bjuder väl jag in henne om det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Jag vill ha en invite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Då bjuder väl jag in henne om det går.Tackar (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Invitar Banish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag vill joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) fgsfds megaman99 2FJSKFJSKGJES bmth Cakeguy Chagi Corndog CrazyCake datornord Dave37 EmoNerdChild Expert Faily Flea Guggo Husko Jiyu Jolt Juicelol Money Motard4life Noodles PouyaShirin Quatix ReMemberMe Rhino Runar RySSEN Simple TheUnnamed Volbla WASD Medlemmar som vill ha en invite - BrokenHands Freduboy Redigerat 12 Januari 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Windnoob och BrokenHands fick väl invites? Invitear Freduboy. Men om Windnoob av någon konstig anledning inte fick inviten av TG så invitear jag honom istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) BrokenHands blev invitad av någon som inte hade en invite. Dock så vet jag inte varför windnoob är på den listan. Redigerat 12 Januari 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.